نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ناجی: حوزه رسانه رو به پیشرفت است/ مطبوعات جایگاه واقعی خود را پیدا کنند

به گزارش خبرنگار خبر شهر( رضایی )، سعید ناجی پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از خبرنگاران استان تهران که به صورت متمرکز در شهرستان شهریار برگزار شد، ضمن خیرمقدم به مسئولان و خبرنگاران اظهار داشت: هم اکنون شهریار با 330 کیلومت وسعت، 750 هزار نفر جمعیت را در خود جای داده که بعد از شهر تهران، پرجمعیت ترین شهرستان استان تهران محسوب می مشود.
وی با اشاره به وجود بیشترین مناطق آموزش و پرورش و 19 هزار هکتار باغات و اراضی کشاورزی در شهریار افزود: تمامی این مزایا، افزایش جمعیت و به تبع آن ارتقا ارائه خدمات به شهروندان را در پی دارد.
این مسئول عنوان کرد: شهریار در هشت سال دفاع مقدس بیش از یک هزار شهید، 2500 جانباز و 185 آزاده سرافراز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که برگ زرینی در تاریخ این شهرستان است.
ناجی با اشاره به روز خبرنگار ادامه داد: خبرنگاران زبان گویای مردم و بازوان توانمند مسئولان هستند که باید مقام آنها ارج نهاده شود.
فرماندار شهریار با اشاره به برگزاری این همایش در این شهرستان یادآور شد: این همایش به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در شهریار برگزار شد که امید می رود سرمنشاء تحولات عظیم در حوزه رسانه استان باشد.
وی با اشاره به وجود قوانین دست و پا گیر در حوزه رسانه اضافه کرد: امید می رود که در آینده ای نزدیک این حوزه جایگاه اصلی خود را پیدا کنند.

 

خروج از نسخه موبایل