نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

معاون وزیر ارشاد : مشکل بیمه خبر نگاران بزودی حل میشود

دکتر انتظامی طی بازدید از دفتر خبر شهریار با تاکید بر اهمیت بیمه خبر نگاران از ایجاد شرایط مناسب برای بیمه خبر نگاران خبر داد و افزود :  خبر نگاران با تکمیل  صحیح و اصولی سوابق خود در سایت سمان خواهند توانست از تسهیلات بیمه  بهره مند  شوند .

 معاون وزیر ارشاد در ادامه ضمن تاکید برقانونمندی نشریات سراسری در توزیع  ویژه نامه های سراسری گفت : توزیع ویزه نامه های سراسری به شکل مجزا غیر قانونی است .

وی در نشستی صمیمی پس از همایش خبرنگاران استان تهران که با حضور نماینده مردم شهرستانهای شهریار ، قدس ، ملارد روسای ادارت شهرستانهای شهریار و ملارد در دفتر خبر شهریار تصریح کرد : علیرغم اینکه شیوه توزیع ویژه نامه های روزنامه های سراسری سی سال اشتباه انجام شده باید این نشریات در روزنامه سراسری اصلی توزیع گردد  این موضوع باعث حمایت نشریات محلی است که در یک منطقه مشخص به فعالیت می پردازد و بنا به برنامه ریزی های انجام گرفته یارانه ی نشریات محلی با ضرایبی مشخص سه برابر اختصاص داداه شده است

معاون وزیر ارشاد افزود : البته باید در مورد این مشکل نیز راهکاری اندیشید تا به نشریات سراسری نیز آسیبی وارد نشود  و امیدوارم شرایط و ضوابط آن ایجاد گردد .

در این نشست رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار نیز با بیان برخی از مشکلات خبرنگاران شهرستان شهریار به رفع موانع انها تاکید کرد  و افزود : خبرنگاران از محجوب ترین افراد جامعه هستند که نیازمند حمایت و توجه مسئولین هستند .

 در پایان این نشست به پاس تقدیر از زحمات مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و روسای ادارات تابعه شهریار ، قدس و ملارد  لوح مشترکی با امضای علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حسین گروسی نماینده مردم شهریار ، قدس و ملارد  توسط معاون مطبو عاتی وزیر ارشاد اعطا گردید .

خروج از نسخه موبایل