نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فرماندار شهریار خبر داد آغاز بتن‌ریزی 2 هزار مترمربعی بیمارستان امام خمینی (ره) شهریار فرماندار شهرستان شهریار گفت: از امروز به میزان 2 هزار مترمربع بتن‌ریزی طی دو روز برای بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان شهریار انجام خواهد شد.

به گزارش خبر شهر ( تات ) از غرب استان تهران، سعید ناجی صبح امروز در آغاز مراسم بتن‌ریزی بیمارستان 313 تختخوابی امام خمینی (ره) شهرستان شهریار اظهار کرد: از امروز به میزان 2 هزار مترمربع بتن‌ریزی طی دو روز برای بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان شهریار انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اعتبار اختصاص یافته به پروژه بیمارستان 313 تختخوابی امام خمینی (ره) شهرستان شهریار بیان کرد: تا هم اینک مبلغی معادل 5 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار دولتی به پروژه بیمارستان 313 تختخوابی امام خمینی (ره) شهرستان شهریار تزریق شده است و همچنین تا پایان سال نیز مبلغی معادل 5 میلیارد تومان اعتبار به این پروژه تخصیص داده خواهد شد.

فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به پیشرفت در روند ساخت بیمارستان 313 تختخوابی امام خمینی (ره) شهرستان شهریار تصریح کرد: حضور رئیس جمهور در شهرستان‌های غرب استان تهران و انجام هماهنگی‌های لازم، باعث شد تا مراحل انجام پروژه بیمارستان 313 تختخوابی امام خمینی (ره) شهرستان شهریار سرعت پیدا کرده و طی دو ماه گذشته به میزان قابل توجهی پیشرفت داشته است.

وی ادامه داد: مسئولان شهرستان شهریار نیز به این مورد توجه بیش از پیشی دارند و این تعامل و همدلی که میان مسئولان در این شهرستان وجود دارد به تبع باعث خواهد شد که سرعت کار پروژه بیمارستان 313 تختخوابی امام خمینی (ره) شهرستان شهریار بیشتر از گذشته شود.

ناجی با اشاره به لزوم کمک گرفتن از خیرین برای تسریع در ساخت پروژه بیمارستان 313 تختخوابی امام خمینی (ره) شهرستان شهریار خاطرنشان کرد: طی برنامه‌ریزی انجام شده، هیئت امنای بیمارستان 313 تختخوابی امام خمینی (ره) شهرستان شهریار در نظر دارد تا در کنار اعتبارات دولتی بتواند از کمک‌های مردمی و خیرین که بسیار نیز طی این سال‌ها به ساخت این بیمارستان کمک کرده‌اند دوباره کمک گرفته تا سرعت کار بیشتر شود.

وی اظهار کرد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با تعامل و همدلی که میان دولت و ملت است، بیمارستان 313 تختخوابی امام خمینی (ره) شهرستان شهریار را در کمترین زمان ممکن و تا پایان سال 95، به مرحله تجهیز برسانیم و امیدواریم این تعامل و همدلی ادامه پیدا کند تا مراحل احداث این بیمارستان مانند گذشته متوقف نشود.

فرماندار شهرستان شهریار در پایان متذکر شد: پایان افق دیده شده برای اتمام ساخت بیمارستان 313 تختخوابی امام خمینی (ره) شهرستان شهریار تا پایان سال 95 است اما اگر لازم باشد که میزان این پروژه بیش از مقدار الان تعیین شود به تبع زمان انجام بیشتر از برنامه‌ریزی اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش خبر شهر  از غرب استان تهران، این پروژه 27 هزار مترمربع زیربنا دارد که تا هم اینک بیش از 12 هزار مترمربع فوندانسیون و اسکلت آن ساخته شده است و طی سه ماه گذشته نیز 2 هزار مترمربع از این فضا بتن‌ریزی شده و طی دو روز آینده نیز به میزان 2 هزار مترمربع بتن‌ریزی انجام می‌شود.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین موسی سالمی امام جمعه شهریار، جمشید واشانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهریار، سعید ناجی فرماندار این شهرستان و سمائی و خراسانی از اعضای هیئت امنای این بیمارستان نیز حضور داشتند.

 

خروج از نسخه موبایل