نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

فرماندار شهرستان شهریار: 20 هزار واحد صنفی پویا در شهریار وجود دارد / رسانه‌ها به عنوان رکن اصلی دموکراسی پایگاه اصلی خود را پیدا کنند

به گزارش خبر شهر ( تات ) از غرب استان تهران، سعید ناجی پیش از ظهر امروز در همایش اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان‌های استان تهران که در شهرستان شهریار برگزار شد، ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین در خصوص شهرستان شهریار اظهار کرد: شهریار با حدود 320 کیلومترمربع و 750 نفر در مترمربع جمعیت، بزرگترین شهرستان بعد از شهر تهران است.

وی بیان کرد: این شهرستان بزرگترین منطقه آموزش و پرورش، با 4 مرکز آموزش عالی دارد، یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های این شهرستان وجود کشاورزی پویا و فعال است.

فرماندار شهرستان شهریار تصریح کرد: شهرستان شهریار در زمان انقلاب و دفاع مقدس قریب به یک‌هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است و بیش از 2 هزار جانباز و 180 آزاده دارد و حدود 20 هزار واحد صنفی پویا در این شهرستان وجود دارد.

وی در پایان متذکر شد: امیدوارم بندهای پای شما خبرنگاران باز شود و روزی برسد که به‌عنوان یکی از ارکان دموکراسی، جایگاه خودش را پیدا کند، دولت یازدهم در تلاش است این فضا را آماده کند و امید است این مهم انجام شود.

 

خروج از نسخه موبایل