نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ضرغامی در گرامیداشت روز خبرنگار: رسانه ها از مدیحه سرایی بپرهیزند/ انتقاد به انتقام تبدیل نشود

ضرغامی در گرامیداشت روز خبرنگار:
رسانه ها از مدیحه سرایی بپرهیزند/ انتقاد به انتقام تبدیل نشود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با اشاره به اینکه رسانه ها باید از مدیحه سرایی بپرهیزند، گفت: نقد همواره باید سازنده و به دور از حب و بغض باشد و نباید به انتقام تبدیل شود.
به گزارش خبرنگار خبر شهر( رضایی ) ، برزین ضرغامی پیش از ظهر امروز در همایش استانی خبرنگاران استان تهران که با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به صورت متمرکز در شهرستان شهریار برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان در تمامی رده ها به خصوص وزارت فرهنگ و ارشاد اهتمام ویژه ای برای رفع مشکلات حوزه فرهنگ دارند که امید می رود هرچه سریعتر این مشکلات رفع و شاهد ارتقا و توسعه این حوزه باشیم.
وی افزود: مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی اهتمام ویژه ای در راستای رفع مشکلات حوزه فرهنگ به خصوص اصحاب رسانه و خبرنگاران دارند که در این زمینه خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز باید مسئولان را همراهی کنند.
این مسئول با اشاره به اینکه مطبوعات رکن چهارم دموکراسی هستند، عنوان کرد: در این حوزه استفلال بحث بسیار مهمی است که رسانه ها باید به این جایگاه اصلی و مهم دست یایند.
ضرغامی در ادامه سخنان خود از رسانه ها خواست تا به شناسایی، بررسی و رفع مشکلات مردم بپردازند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران یادآور شد: رسانه ها باید به نقد منصفانه و به دور از حب و بغض بپردازند تا مبادا این نقدها به انتقام تبدیل شود.
وی بر استقلال مطبوعات و رسانه ها تاکید کرد و مطبوعات را مدرسه هایی سیاری نام برد که برای آحاد جامعه مفید هستند و
در تمامی مواقع به آموزش و فرهنگ سازی می پردازند.
این مسئول با اشاره به رواج فعالیت شبکه های اجتماعی در کشور و گرایش جوانان به این فضاهای مجازی، از رسانه ها خواست تا در مباحث فرهنگی و آگاه سازی جوانان، رسالت خطیر خود را به خوبی انجام دهند.

نیروی انسانی محور توسعه هر کشور است در فرهنگ صنعت تولید رشد قابل توجهی داشته باشد کانی که به نیروی انسانی توجه نکردند. قطعا بودجه و پول
از سیاست زدگی دور بشیم
مردم ما را امین خودشون در رده های مختلف انتخاب کردند از نقد ناراحت می شیم از تعری و تمجید خوشال نمیشم
رسانه در حوزه
امید می رود در جامعه ما این فضا طوری باز بشه که حرف مخالف را تحمل کنیم انتقاد درست و نقادهای سازنده

امیدواریم روحیه نقد پدیری
پتانسبب غرب استان تهران روحانیت ائمه جمع برنامه های خوبی را داشتیم مسئولان شهرستان همت کردند که این مراسم به صورت استانی در شهریار برگزار شود.

رهبر من حاضرم جانم را در راه فرهنگگ بدهم
ماده 180 را پیگیری می کنم در بحث فرهنگ مظلوم بوده کمیسیون فرهنگی مجلس تمام تلاش را می کنیم. را از مظلومیت خارج کنید

خروج از نسخه موبایل