نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جلسه رئیس هیئت دوچرخه سواری با محمودی معاونت توسعه امور ورزش و جوانان شهریار برگزار شد

با دعوت از سوی معاونت امور ورزش اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار جلسه اختصاصی ارزیابی و بررسی نحوه اجرایی شدن برنامه های آتی هیئت دوچرخه سواری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار؛این جلسه با حضور اسفندیارمحمودی معاون توسعه امور ورزش،خانم صالحی پور امور ورزش بانوان، علی پورمهر رئیس هیات دوچرخه سواری و مهدی احمدی مسئول روابط عمومی درمحل معاونت ورزش اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

محمودی معاونت امور ورزشی ضمن تاکید بر تدوین و تبیین برنامه و طرح های عملیاتی هیئت در جهت اجرایی شدن برنامه های پیش بینی شده در تقویم ورزشی  ارائه شده سال ۹۴، خواستار برنامه ریزی هدفمند برای توسعه جنبه همگانی دوچرخه سواری در سطح شهرستان و همچنین تلاش در ارتقاء بعد قهرمانی این رشته در سطح کشور از رئیس هیات دوچرخه سواری شهریار شد.

از دیگر موارد مورد تاکید محمودی معاونت امور ورزشی دراین جلسه اقدامات لازم جهت سازماندهی امور ورزشکاران، مربیان، داوارن و کادر برگزاری مسابقات در به انجام رساندن مسابقات شهرستانی و استانی بود.

علی پور مهر در این جلسه بررسی و بازبینی عملکرد هیئت دوچرخه سواری به عنوان رئیس هیات دوچرخه سواری شهریار ضمن تشریح روند فعالییت هئیت در خصوص نحوه اعزام تیم‌های منتخب شهرستان به مسابقات کشوری و لیگ باشگاه‌های کشور نیز توضیحاتی ارائه داد.

در این جلسه وضعیت فعلی هیئت مورد بررسی قرار گرفت و راه حل هایی در جهت پیشرفت و ترقی این ورزش مورد بحث قرار گرفت.

از مهمترین مصوبات این جلسه می توان به حضور در مسابقات امیدهای آینده ورزش تهران و برنامه ریزی در جهت استعدادیابی و نخبه پروری اشاره نمود.

IMG_5635

خروج از نسخه موبایل