نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار: تکفیری‌ها به دنبال ایجاد برلین فکری بین اروپا و اسلام هستند

به گزارش خبر شهر( تات ) حجت‌الاسلام والمسلمین حسینعلی رضازاده بعد از ظهر امروز در کارگاه جریان‌شناسی مذاهب و فرق ضاله که با حضور جمعی از فعالان فرهنگی شهرستان شهریار برگزار شد، با اشاره به اهداف جریان وهابی و تکفیری برای از بین بردن اسلام ناب محمدی اظهار کرد: جریان وهابی و تکفیری به عنوان نماد اسلام آمریکایی اهداف مختلفی را برای ضربه زدن به مسلمانان و جامعه اسلامی دنبال می‌کند تا از این طریق اسلام ناب محمدی و روحیه حق‌طلبی و خداجویی را از بین ببرد.

وی بیان کرد: جریان وهابی و تکفیری در نخستین اقدام می‌خواهد از طریق درگیر کردن مسلمانان و اختلاف‌افکنی بین آنها اقتدار آنها و جوامع اسلامی از بین ببرد، به معنی اینکه توان و قابلیت‌های مسلمانان صرف مبارزه با همدیگر شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌ شهریار تصریح کرد: جریان وهابی و تکفیری در دومین گام سعی در به انحراف کشیدن بیداری اسلامی دارد، تا از این جریانی که در برخی از کشورهای عربی به وجود آمده است به نفع استکبار جهانی به ویژه رژیم غاصب و کودک‌سوز صهیونیستی سوءاستفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: با این کار مسئله فلسطین اشغالی از جایگاه نخست مسلمانان به حاشیه رفته و به عنوان موضوعی فرعی مطرح می‌شود و با گسترش بیشتر ایران‌هراسی و شیعه‌هراسی، رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان نماد استکبار جهانی در دید مسلمانان دیگر خطری محسوب نمی‌شود.

رضازاده با بیان اینکه تمام اعمال جریان وهابی و تکفیری در راستای منافع ‌رژیم غاصب صهیونیستی است، گفت: جریان وهابی و تکفیری و در رأس آنها داعشی‌ها به عنوان نماد شیعه‌ستیزی تاکنون بارها اعلام کرده‌ که مسئله فلسطین برایش مهم نیست و تکفیری‌ها برای اثبات حرف خود پرچم این کشور را لگدمال کرده‌اند.

وی در پایان با اشاره به هراس استکبار جهانی از گسترش اسلام متذکر شد: همچنین جریان وهابی و تکفیری به دنبال سیاست ایجاد برلین فکری و رسانه‌ای بین غربی‌ها و اسلام است تا با ایجاد اسلام‌هراسی، تمایل آنها به اسلام و معنویت را از بین ببرد.

 

خروج از نسخه موبایل