نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

گردش صحیح خبر باعث جلوگیری از شایعه سازی می‌شود

فرماندار شهرستان شهریار،

گردش صحیح خبر باعث جلوگیری از شایعه سازی می‌شود

فرماندار شهرستان شهریار گفت: یکی از مهمترین موضوعاتی که باعث جلوگیری از بروز شایعات می‌شود گردش صحیح اخبار است.

به گزار خبر شهر( تات) ، سعید ناجی در جلسه شورای اداری شهرستان شهریار اظهار کرد: لازم است هم ما با تعامل و همدلی و همزبانی در سالی که به همین نام نیز توسط رهبر معظم انقلاب (مدظله) نام گذاری شده است به اموزرات خود برسیم.

وی اضافه کرد: با هم کاری و صمیمیت میان دستگاه ها و قانون مدار بودن میتواند بهترین فرایند را در شهرستان فراهم کند تا تکریم ارباب رجوع و اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران به نحو احسنت اجرایی شود.

فرماندار شهریار گفت: در هفته اخیر شهادت امام جعفر صادق (ع) را داریم که این روز در شهرستان شهریار در سال جاری با اتفاقی بزرگ همزمان است و آن هم موضوع تشییع و تدفین 2 شهید گمنام در فردوسیه این شهرستان است .

وی ادامه داد: همچنین مراسم وداع نیز بعد از نماز مغرب و عشاء امشب در مسجد امام علی (ع) با این شهداء انجام می‌شود که بسیار ارزنده است که در این مراسم حضور داشته باشیم و این نعمت و بزرگواری است که خداوند متعال نسبت به تک تک ما داشته است.

ناجی عنوان کرد:این موضوع را نیز باید بیان کنم که روز خبرنگار را به تمام راویان حقیقت و اگاهی تبریک می‌گوییم و در همین راستا هم خودمان و هم دیگر دستگاه های اجرایی شهرستان را به این موضوع معطوف می‌کنم که لازم است مدیران پاسخگو خبرنگاران باشند.

وی گفت: لازم است که در این شهرستان خبرنگاران به سمت و سوی تشکلی بروند که قابلیت شناسایی خبرنگاران به طور مناسب انجام شود و گفتنی است این موضوع باعث می‌شود که گردش خبر به صورت صحیحی و درست اتفاق بی‌افتد.

فرماندار شهرستان شهریار افزود: گردش صحیح اخبار اولین و مهمترین بازخوردی که دارد این است که از بروز شایعات جلوگیری می‌شود و این موضوع به اصلاح امور نیز تا حد زیادی کمک می‌کند وهمه این موضوعات تنها در سایه تعامل همدلی و همزبانی صورت خواهد گرفت و در دولت تدبیر امید نیز ما به دنبال این مهم هستیم .

ناجی در خاتمه متذکر شد: همه مسئولان شهرستان در خصوص تدفین و تشییع شهدا اهتمام ویژه ای داشت باشند همانگونه که تا هم اینک کارها را انجام داده اند تا حضور پر شوری را در این روز داشته باشیم تا بتوانیم اندکی از دینمان نسبت به این شهدا را ادا کرده باشیم و همچنین لازم است که شهادت خبرنگار محمود صارمی و جمعی از دیپلمات های کشورمان که در حادثه کشور افغانستان به شهادت رسیدند تسلیت گفته و تشکری نیز از دست اندرکاران سیاست خارجی که با انجام مذاکرات فشرده دریچه ای جدید را به جهان گشودند داشته باشیم.

 

خروج از نسخه موبایل