نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

در غرب استان تهران؛ سيروس سر کچل شرور به همراه همدستانش دستگير شدند

خبر شهر -رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي ويژه غرب استان تهران از دستگيري شرور سابقه دار به همراه همدستانش در شهريار خبر داد.

 خبر شهر به گزارش پايگاه خبري پليس،سرهنگ “منصور خدادادي” با اعلام اين خبر گفت: در پي مراجعه فردي به کلانتري اميريه که در اظهاراتش عنوان داشته در مسير جاده رباط کريم به سمت قم سوار يک دستگاه خودروي 206 سفيد رنگ با سه نفر سرنشين شده و پايين تر از شهرک اميريه دو نفر که پشت نشسته بودند با تهديد چاقو اقدام به ضرب و جرح کرده کيف و مدارک قربانی را گرفته و سپس در حين حرکت وی را از خودرو به بيرون پرت کرده و متواری شدند ،بررسي موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

سرهنگ خدادادي افزود:ماموران پليس آگاهي پس از چند روز تحقيق و بررسي و با بدست آوردن سر نخهاي جديد توانستند خودرو متهمان را شناسايي کنند.

وي ادامه داد:ماموران پس از شناسايي مخفيگاه متهمان ،در عملياتي غافلگيرانه يکي از اعضاي اين گروه را در سرآسياب دستگير و خودرو وي را توقيف کردند.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي ويژه غرب استان تهران تصريح کرد: متهم در بازجويي ها اعتراف کرد که با همدستي دو نفر به هويت”ج-م”و”س-خ”معروف به سيروس سر کچل در شهرستانهاي غرب استان تهران اقدام به خفت گيري مي کردند.

خدادادي ادامه داد:ماموران با کار اطلاعاتي و راهنمايي هاي شاکيان و متهم دستگير شده ، همدستان وي را نيز که از متهمان فراري و از افراد شرور و سابقه دار بودند و قبلا توسط پليس دستگير شده و تحت تعقيب پليس آگاهي البرز و کرمانشاه نيز بودند شناسايي و در عملياتي منسجم دستگير کردند.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي ويژه غرب استان تهران در پايان با اشاره با اينکه هر سه متهم باند ياد شده از جمله سرباند به نام “س-خ”دستگير شدند گفت:متهمان در بازجويي ها به سه فقره خفت گيري و 10فقره سرقت منزل اعتراف کردند و پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايي تحويل داده شدند.

خروج از نسخه موبایل