نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نشست صمیمی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی شهریار با خبر نگاران

دکتر سیامک باقریان ریاست دانشگاه اسلامی شهریار به همراه معصومی مسوول حراست و علیزاده معاونت مالی در دفتر خبر شهر حضور یافتند و ضمن عرض تبریک به مناسبت روز خبرنگار به جامعه خبری شهرستان با تنی چند از خبرنگاران دیدار کردند.

دکتر سیامک باقریان ریاست دانشگاه اسلامی در این جلسه گفت: شما به رشته ای ورود کردید که همه روز متعلق به شما است که نقش آفرین در ایجاد فکربوده و جامعه را نسبت به یک موضوع حساس و ذهنها را فعال می کنید ضمن اینکه پیش رو در حرکات جامعه بوده و جایگاه تاثیر گذار هستید و در اطلاع رسانی در حوزه های مختلف از جمله سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و غیره… به عنوان واسطه انتقال اطلاعات درست نقش به سزایی را ایفا می کنید. وی افزود: یک حکومت خوب برای برقراری ارتباط صادقانه با مردم نیاز به این واسطه خوب دارد تا به درستی مسائل را به جامعه منتقل کند.

وی در پایان گفت: از شما عزیزان درخواست یاری در جهت پیشرفت روز افون قشر دانشگاهی و ارتقائ دانشگاه شهریار دارم. امیدواریم با همت شما عزیزان بتوانیم در محل جدید دانشگاه سکونت پیدا نماییم زیرا مکان فعلی در شان دانشگاه شهرستانی با جمعیت و وسعت شهریار نیست.

خروج از نسخه موبایل