نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جلسه معارفه داود کرمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری تهران

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد ،جلسه معارفه داود کرمی بعنوان سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و بين الملل استانداري تهران باحضور سيدحسين هاشمي استاندار تهران و جمعی از مدیران استانی برگزار شد .

استاندار تهران در این جلسه با اشاره به ويژگي هاي مهم مديران در مجموعه استان گفت: اعتدال، نظم در امور، مراعات زمان، تعامل با مردم و ساير دستگاه ها و سلامت مديريت از جمله ويژگي هاي مهمي است كه همه مديران مجموعه استان بايد به آن پايبند باشند.

وي افزود:‌ سلامت مديريت و اخلاق مديران يكي از خصلت هاي مهم مورد نظر است كه در رابطه با رعايت آن هيچ تعارفي با مديران نداريم و در كوچكترين مورد هم اغماضي نخواهد شد.

استاندار تهران با بيان اينكه استان تهران با استان هاي ديگر متفاوت است گفت:رييس سازمان در استان تهران در جلسه شوراي معاونان شركت مي كند درحاليكه در استان هاي ديگر اينگونه نيست و نگاه مديريتي در اين استان متفاوت است.

استاندار تهران ادامه داد:‌ در شرايط پس از تحريم وظيفه همه مديران افزايش مي يابد و مديران بايد بتوانند شرايط را به گونه اي تسهيل كنند كه امور جاري مردم و شرايط سرمايه گذاري درگير بروكراسي هاي اداري نشود و نبايد وقت مديران با جلسات غير ضروري در مقابل خدمت به مردم محدود شود.

در ادامه جلسه استاندار تهران با اشاره به انتصاب داود كرمي با حفظ سمت به سمت سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و بين الملل استانداري تهران گفت:‌ با رفتن آقاي تركي از استانداري به سازمان مديريت و برنامه ريزي،وظايف زيادي معطل ماند و تصميم گرفته شد انجام اين وظايف در حوزه اقتصادي به آقاي كرمي سپرده شود.

هاشمي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به اهميت حمايت از سرمايه گذاران افزود: نبايد سرمايه گذاران علاقمند را با بروكراسي دچار مشكل كنيم و تا حد امكان بايد نهايت حمايت از سرمايه گذاران انجام شود.

وي در ادامه به موضوع انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي اشاره كرد و گفت:‌ امسال سال برگزاري دو انتخابات مهم است و در معرض قضاوت مردم،مسئولان و جناح هاي سياسي قرار داريم كه كار سختي است و براين اساس بايد در فضاسازي هاي انتخاباتي كاملا بي طرفانه رفتار كنيم.

استاندار تهران با تاكيد بر عمل به قانون از سوي مسئولان گفت:‌ همه تلاش مي كنيم تا فضاي انتخابات امسال فضاي شادي باشد و تلاش براي حضور گسترده مردم وظيفه ماست.

هاشمي رعايت اعتدال و بي طرفي از سوي مسئولان و مديران را يك اصل برشمرد و گفت: بايد مراقب چند صدايي ها در جامعه بود و‌نمي شود در جامعه اي كه چند صدايي است با يك صدا مديريت كرد

وي بر حمايت از برگزاري انتخابات پرشور تاكيد كرد و گفت: بايد تلاش كرد تا در انتخابات پيش رو حماسه سياسي ديگري رقم بخورد و در اين مورد همه دستگاه ها بايد با ستاد انتخابات استان تهران هماهنگ باشند .

وي در پايان با اشاره به خصوصيات سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و بين الملل استانداري افزود:‌ آقاي كرمي از جمله مديراني است كه مي تواند در شرايط ويژه و بحراني مديريت كند كه نمونه آن مديريت ويژه سفر رييس جمهور به شهرستان هاي غرب استان تهران بود.

خروج از نسخه موبایل