نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پیام تبریک گروسی به مناسبت روز خبرنگار

حسین گروسی نماینده مردم شریف شهرستانهای شهریار قدس و ملارد با صدور پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت.

خبر شهر به گزارش کارگروه روابط عمومی و اطلاع رسانی مجلس مشورتی نخبگان ، حسین گروسی نماینده مردم شریف شهرستانهای شهریار قدس و ملارد با صدور پیامی به مناسبت 17 مرداد ضمن گرامیداشت یاد شهدای خبرنگار، روز خبرنگار را به همه فعالان عرصه خبر و رسانه تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

« «ن و َالْقَلَمِ و َمَا يَسْطُرُونَ» سوگند به قلم و آنچه می‌نگارد.

نیاز حیات بشری به کشف معانی و رسیدن به فهم و آگاهی ،انگیزه هایی است که او را در یافتن حقیقت و رمز گشایی از آنچه که نمی داند راهنمایی می کند.

روز خبرنگار روز حق‌نويسي با سلاح قلم و یادآور مساعي مخلصانه انسان­های آگاهی است كه بصيرت ملت و تصويرگر زمان‌‌اند و برای دانایی جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی­ورزند .

اينجانب ضمن قدردانی از همه مجاهدان عرصه خبر و اطلاع ­رسانی و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر خبر و رسانه روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و صاحبان اندیشه و قلم تبریک گفته و برای فعالان این عرصه که حاصل کارشان نیازی بی بدیل و ارزشمند در جهت توسعه فکری و فرهنگی جامعه می باشد آرزوی سرافرازی و توفیق دارم.

امید است با همدلي و هم‌زباني و در پرتو منويات مقام معظم رهبري با اتکا بر ارزش­های دینی و فرهنگی شاهد نهادینه شدن و شکوفایی جریان صحیح اطلاع‌رسانی در سطوح مختلف جامعه برای پیشرفت همه‌جانبه و تعالی ایران اسلامی باشیم.»

حسین گروسی

نماینده مردم شریف شهرستانهای شهریار قدس و ملارد

خروج از نسخه موبایل