نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

عبدالوند: در وضعیت ورزش استان تهران تحولی شگرف ایجاد خواهد شد

چهارمین جلسه شورای روابط عمومی ورزش استان تهران با حضور جمعی از مسئولین روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان و حوزه ها و شهرستان ها و هیئت های ورزشی پایتخت در شهرستان شهریار برگزار شد.

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار؛در این جلسه که با حضور عبدالوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهریار و پیام نظر مشاور مدیر کل و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، تشکیل گردید، در خصوص چگونگی پوشش خبری مسابقات امیدهای آینده ورزش استان تهران بحث و تبادل نظر شد.
در ابتدای این جلسه، رئیس اداره ورزش و جوانان شهریار تاکید کرد که بحث روابط عمومی یکی از حساس ترین و کلیدی ترین بحث هاست و ادامه داد: تمام سعی و تلاش ما این است که در شرایط موجود، وضعیت ورزش روز به روز بهتر شود.
عبدالوند افزود: مشاور وزیر و مدیرکل با تعامل خوبی که با وزیر دارد، انشاءا… در وضعیت ورزش استان تهران تحولی شگرف ایجاد خواهد کرد.

وی گفت: باید تلاش شود گزارشاتی که ارسال می شود برحسب واقعیات و راستی آزمایی باشد. در گذشته فعالیت های شهرستان ها به گوش مسئولان نمی رسید و مدیریت خوبی در این زمینه اعمال نشد و توفیقات خوبی هم عاید شهرستان ها نگردید.

خروج از نسخه موبایل