نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

سارقان به 50 فقره سرقت اعتراف کردند

خبر شهر – جانشين فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران از دستگيري سارقان حرفه اي داخل خودرو و كشف 50 فقره سرقت در شهرستان قدس خبر داد.

 خبر شهر به گزارش پايگاه خبري پليس،سرهنگ ” گلزاري “در خصوص جزئيات اين خبر بيان داشت: در پي سرقت محتويات داخل خودرو در شهرستان قدس و ايجاد نگراني در بين شهروندان مراتب به صورت ويژه در دستور كار پليس آگاهي قرار گرفت. وي افزود: با تحقيقات گسترده و استفاده از ظرفيت هاي اطلاعاتي و افزايش گشت هاي شبانه و با كنترل غير محسوس، حوزه فعاليت باند سارقان شناسايي و در يک عمليات ضربتي، متهمان حين سرقت دستگير شدند.

جانشين فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران تصريح کرد : متهمان در ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابي شدند ولي در رويارويي با شواهد و مستندات و بازجويي هاي فني پليسي ضمن اعتراف به 50 فقره سرقت محتويات داخل خودرو ، 4 نفر از همدستان خود را نيز معرفي کردند که دستگيري اين متهمان در دستور کار پليس قرار گرفت.

گلزاري ادامه داد: ماموران با کسب دستور قضائي در يک عمليات سريع و منسجم همدستان سارقان را شناسايي و دستگير کردند و در بازرسي از مخفيگاه آنان مقادير بسيار زيادي اموال مسروقه و قطعات خودرو کشف شد.

جانشين فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران در پايان با اشاره به اينکه سارقان به همراه پرونده متشکله تحويل مراجع قضائي شدند، بيان داشت: در اين ماموريت که باند 6 نفره سارقان متلاشي گرديده تا کنون بيش از 50 نفر به اداره آگاهي اين فرماندهي مراجعه و اعلام شکايت نموده اند که بعد از بررسي و احراز مالکيت نسبت به تحويل اموال مالباختگان اقدام گرديده است.

 

 

خروج از نسخه موبایل