نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اولین همایش عفاف و حجاب در شهریار برگزار شد

به گزارش خبر شهر به همت اتحادیه صنف پوشاک و قماش شهرستان شهریار و با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی فا ویژه غرب استان تهران اولین همایش عفاف و حجاب با حضور  حجت الاسلام سالمی  امام جمعه شهرستان ، سرهنگ نور الهی ریاست پلیس امنیت غرب استان تهران ، سبزی  ریاست اداره صنعت و معدن و تجارت ، سزهنگ رضایی ریاست اداره نظارت بر اماکن عمومی  ، فروزنده بخش ریاست اتاق اصناف و هیئت مدیره اتاق اصناف  ، سلیمانی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ریاست اتحادیه های صنفی و اعضای اتحادیه صنف پوشاک و قماش و اصحاب رسانه حضور دااشتند بر گزار گردید .

 دراین مراسم سرهنگ رضایی ریاست اداره نظارت بر اماکن عمومی با برشمردن وظایف کسبه در برخورد با  مشتریان قوانین مربوط به فروشنده و فروشندگان زن و مرد را یاد آور شد و از برخورد جدی با متخلفان خبر دادو اصناف را امین و امانتدار مردم خواند  .

 در ادامه فروزنده بخش ریاست اتاق اصناف ضمن خیر مقدم به حضار  و ضمن تشکر از هیئت رئیسه صنف قماش و پوشاک برای بر گزاری این همایش از حضور کسبه ورعایت قوانین توسط آنها در چهار چوب قوانین نظام صنفی تشکر کرد و خواستار ادامه همکاری تنگانگ صنوف با اتاق اصناف و اتحادیه مربوطه با اداره اماکن شد .

سیزی ریاست اداره صنعت و معدن و تجارت  سخنران بعدی مراسم بود که  ضمن تشکر از دست اندر کاران این همایش خواستار ادامه برگزاری چنین همایشهایی شد و از حمایت اداره صنعت و معدن در برگزاری این گونه مراسم ها خبر داد ایشان شهریار را دارلمومنین خواند و با بیان فرموده امام راحل که فرمود شما خودتان را درست کنید مملکت خودش درست میشود خطاب به اصناف گفتند : هر انچه شرع مقدس اسلام مشخص نموده باید در خصوص اصناف جاری گردد و کمسیون نظارت اداره صنعت و معدن با تشکیل کلاسهای اموزشی و بر گزاری همایشهای تخصصی برای رسیدن به این هدف وداشتن جامعه ای سالم تلاش مینماید .

 امام جمعه شهرستان شهریار حجت الاسلام سالمی از کسبه شهریار خواست تقوا پیشه کنند و رزق و روزی  خود را با قرار دادن افراد بی حجاب  و بد حجاب خراب نکنند ، در آمد زیاد از طریق اینگونه کاسبی ها برکت ندارد و عاقب آن خرج هزینه ای دیگری چون سرطان  و …  خواهد شد ، روزی هلال و با برکت شادی را به زندگانی خواهد داد و پول و در آمد زیاد نمیتواند جای خوشبختی و لذت بردن از زندگانی را داشته باشد .

ایشان با بیان اینکه کسبه هایی که در پاساژها فعالیت دارند با قرار دادن مکانی برای بر گزاری نماز جماعت رزق و برکت را در محل کسب خود جاری کنند از امادگی طلاب شهرستان برای برگزاری نماز جمعه در اینگونه مکانها خبر داد و از طلاب خواست تا در سریعترین زمان نماز خود را برگزار کنند تا کسبه سر وقت به کسبشان بپردازند . ایشان نماز اول وقت را رمز وسعت کسب و روزی دانست و از آنها خواست تا صدای اذان را در محل کسبشان جاری کنند تا باعث از بین رفتن مرض و .. شود و با با این کار وسعت رزقشان را با گذشته مقایسه نمایند و از کسبشان لذت ببرند .

خروج از نسخه موبایل