نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

جلسه کمیته برنامه ریزی فرمانداری شهرستان ملارد برگزار شد.

خبر شهر ( بیات ) – در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ملارد گفت: بودجه شهرستان ملارد تا پایان سال جاری از محل اعتبارات مازاد تا سقف حداقل پنج برابری افزایش یابد.

به گزارش خبر شهر به گزارش مهر ، روز چهارشنبه نور بخش عسگری معاون هماهنگی سازمان برنامه و بودجه استان تهران در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان ملارد که در محل فرمانداری این منطقه برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به مقتضیات و شرایط موجود و محدودیت های بودجه ای، نهایت تلاش خود را در توزیع متوازن و عادلانه اعتبارات به کار گرفتیم.

وی افزود: در برخی حوزه ها به دلیل نیاز سنجی های لحاظ شده، سعی شد اعتبارات در اسرع وقت ابلاغ شود تا خللی در عملکرد سازمانی و اداری آنها پیش نیاید.

وی افزود: ضرورت دارد ادارات فعال در شهرستان برای تحقق مصوبات و تخصیص هر چه مطلوب تر اعتبارات، پیگیری های لازم را لحاظ کنند زیرا در غیر این صورت نتیجه مطلوبی حاصل نخواهد شد.

عسگری افزود:در صورت افزایش اعتبارات، ادارات خدمات رسان دراولویت ارتقا  بودجه قرار دارند و سهم اعتباراتی بیشتری به چنین مجموعه هایی اختصاص می یابد.

معاون هماهنگی سازمان برنامه و بودجه استان تهران عنوان کرد: هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان میزان اعتبارات شهرستان ملارد در سال جاری است که از محل ماده ۱۸۰ پیش بینی شده است.

 بهره برداری از پروژه های مصوب شده رئیس جمهور در ملارد تا پایان سال ۹۵

داوود کرمی فرماندار ملارد اظهار داشت: با توجه به محدودیت های اعتباراتی موجود، در تعیین و تخصیص بودجه ادارات شهرستانی نیز کمبودهایی ظهور و بروز پیدا می کند اما با پیگیری روسای ادارات و مدیران کل امکان افزایش اعتبارات پیش بینی شده وجود دارد.

کرمی گفت:پیش بینی ما این است که بودجه شهرستان ملارد تا پایان سال جاری از محل اعتبارات مازاد تا سقف حداقل پنج برابری افزایش یابد.

 فرماندار ملارد عنوان کرد: در سفر رئیس جمهور نیز اعتباراتی پیش بینی شد که باتخصیص آن، بخش قابل توجهی از محدودیت های بودجه ای موجود رفع می شود و به فضل الهی پروژه های شهرستانی تصویب شده از سوی دولت نیز تا پایان سال ۹۵ به بهره برداری می رسد.

گفتنی است در پایان مراسم، روسای ادارات در شهرستان ملارد در خصوص اعتبارات پیش بینی شده به بحث و تبادل نظر پرداختند.

DSC_0006

خروج از نسخه موبایل