نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

يک پرونده با 100 فقره سرقت

خبر شهر  – فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران از دستگيري باند چهار نفره سارقان داخل خودرو و كشف 100 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبر شهر ، سردار “محسن خانچرلي” گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت لوازم و اموال داخل خودرو در شهرستان قدس، کارآگاهان پليس آگاهي تحقيقات گسترده اي را براي شناسايي سارق يا سارقان آغاز کردند.

وي افزود: پس از يك سري اقدامات پليسي ماموران پليس آگاهي چهار سارق حرفه اي فعال در سرقت محتويات داخل خودرو را شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه دستگير كردند و در بازرسي از مخفيگاه آن ها يک دستگاه خودروي پرايد کشف شد.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به كشف 100 فقره سرقت در اين زمينه خاطرنشان كرد:سارقان خودروهاي مسروقه را که اکثرا فاقد تجهيزات ايمني و دزدگير بودند در محل هاي کم تردد شناسايي و اقدام به سرقت محتويات آن ها مي کردند و لوازم خودروها را به مالخر مي فروختند.

خانچرلي در پايان با اشاره به اين که سارقان و مالخر پس از تکميل پرونده به مرجع قضائي اعزام و با قرار صادره روانه زندان شدند به شهروندان توصيه کرد که هنگام ترك خودروي خود دقت کنند که درها و شيشه ها کاملا بسته باشد و اتومبيل خود را به لوازم ايمني نظير دزدگير، سوئيچ مخفي، قفل فرمان و قفل سوئيچي و يا قفل پدال و ساير وسايل بازدارنده مجهز کنند.

خروج از نسخه موبایل