نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دستگيري 2 سارق و کشف 26 فقره سرقت در ملارد

خبر شهر – فرمانده انتظامي شهرستان ملارد غرب استان تهران از کشف 26 فقره سرقت و دستگيري 2 سارق و 1 نفر مالخر در 20 روز گذشته خبر داد.

به گزارش  خبر شهر ، سرهنگ “برزو همتي” درپنجاه و يکمين جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت شهرستان،پيشگيري و کاهش وقوع سرقت را مهم ترين هدف اين قرارگاه دانست و اظهار داشت: برخورد قاطع با سارقان و ايجاد ناامني رواني براي آنها، بالا بردن سطح آگاهي هاي انتظامي مردم و تشديد اقدامات پيشگيرانه در محله هاي جرم خيز باعث کاهش وقوع سرقت مي شود.

وي همکاري و مشارکت مردم درمحلات در پيشگيري از جرايم به ويژه سرقت را مهم عنوان کرد و گفت: براي دستيابي به امنيت اجتماعي مطلوب در جامعه، جدي گرفتن مشاركت مردمي بسيار مهم است و مشاركت مردمي در تحقق آرمان هاي ديني و برقراري امنيت يك امر اجتناب ناپذير است؛ بنابر اين اقدامات اجتماعي، مکمل خوبي براي اقدامات انتظامي هستند.

وي افزود: مأموران پليس آگاهي شهرستان با اجراي طرح مبارزه با سرقت و ارتقاء امنيت اجتماعي در بازديد از پارکينگ هاي عمومي شهرستان موفق به کشف 23 دستگاه خودرو ،3 دستگاه موتور سيکلت سرقتي و دستگيري 2 سارق و 1نفر مالخر شدند.

سرهنگ همتي با اشاره به معرفي سارقان به مراجع قضايي توجه به امر پيشگيري را لازمه کاهش وقوع سرقت دانست و تصريح كرد: رعايت و توجه به نكات ايمني در حفظ و نگهداري وسايل نقليه مولفه اي است كه بايد شهروندان همواره مورد توجه قرار داده و توجه به دستورالعمل هاي پليس در چگونگي رعايت نكات ايمني، امري است كه مي تواند در كاهش بستر وقوع جرم بسيار موثر باشد.

 

خروج از نسخه موبایل