نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

اجراي طرح مبارزه با سارقان و دستگيري 19 سارق و مالخر حرفه اي

خبر شهر  –رئيس پليس آگاهي ويژه غرب استان تهران با اشاره به اجراي طرح مبارزه با سارقان بعنف و توأم با خشونت از دستگيري 19 سارق و مالخر حرفه اي در شهرستان هاي شهريار ، اسلامشهر ، بهارستان و ملارد خبر داد.

به گزارش خبر شهر ، سرهنگ ” منصور خدادادي” در تشريح جزئيات اين خبر گفت: طرح عملياتي مبارزه با سارقان بعنف و توأم با خشونت با هدف پيشگيري از وقوع جرايم و ارتقاي احساس امنيت در بين شهروندان طي 48 ساعت در شهرستان هاي غرب استان تهران به اجرا درآمد .

 وي افزود: مأموران در اجراي اين طرح موفق به دستگيري باند 8 نفره سارقان کيف قاپ و کشف 16 فقره سرقت در شهرستان هاي شهريار ، اسلامشهر ، بهارستان و ملارد غرب استان تهران شدند.

اين مقام انتظامي خاطرنشان کرد:مأموران پليس آگاهي همچنين در اجراي اين طرح با انجام کار اطلاعاتي موفق به شناسايي سه مالخر سابقه دار شده و در يک عمليات غافلگيرانه آنها را دستگير کردند.

سرهنگ “خدادادي” در ادامه با اشاره به کشف 5 فقره زور گيري در شهرستان ملارد بيان داشت : در اين راستا 8 نفر زورگير سابقه دار نيز دستگير شدند.

وي ادامه داد: در پايان اجراي اين طرح در شهرستان هاي شهريار ، اسلامشهر ، بهارستان و ملارد تعداد 19 نفر سارق و مالخر حرفه اي دستگير و پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي معرفي شدند.

سرهنگ “خدادادي” در پايان تصريح کرد: پليس ويژه غرب استان تهران همچنان انجام طرح هاي مقطعي را با هدف گذاري هاي مشخص به صورت مستمر ادامه داده و در اين مسير به صورت مقتدرانه و قانوني با متخلفان و ناامن كنندگان جامعه برخورد خواهد كرد.

خروج از نسخه موبایل