نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مدیر آموزش وپرورش شهریار خبر داد:تشکیل سومین جلسه شورای آموزش وپرورش شهریار

ذبیحی خبر شهر به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهریار: سومین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان شهریار با حضور معاون سیاسی فرمانداری ،مدیر آموزش وپرورش شهریار و تمامی اعضاءدر سالن شورای این اداره برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیر آموزش وپرورش ضمن قدر دانی از تیم مذاکره کننده هسته ای گفت :این موفقیت وپیروزی ایران را در عرصه های بین المللی به عنوان یکی از بازیگران و همچنیین تاثیر گذار در مناسبات بین المللی به جهانیان معرفی کرد .

وی در ادامه ضمن تاکید به پذیرش ایران به عنوان یک توان هسته ای از طرف قدرتها ،از دیگر نتایج حاصل شده از مذاکرات را مشروعیت و اعتماد مردم و نخبگان کشور به برگزیدگان دولت که حس شادابی وامید را در مردم زنده کرد وهمچنین باعث پویایی در داخل کشورشد عنوان کرد .

شایان ذکر است :درپایان این جلسه موضوعات ذیل مورد تبادل نظر و بررسی قرارگرفت ،محاسبه عوارض بند 3ماده 13قانون شورای هاسقف 5٪،همکاری وتعامل تمامی دستگاه ها و ادارات جهت ازبین بردن بی سوادی در شهرستان ،حل مشکلات تراکم دانش آموزی شهرک وائین ،اندیشه و فردوس ،همکاری در اجرای طرح هجرت و پایگاه های تابستانی (اوقات فراغت دانش آموزان )

 

خروج از نسخه موبایل