نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری اولین جلسه شورای ورزش و جوانان و ستاد غنی سازی اوقات فراغت شهرستان قدس

جلسه شورای ورزش و جوانان و ستاد غنی سازی اوقات فراغت قدس با هدف گسترش فرهنگ ورزشی و تقویت اوقات فراغت به ریاست قیاسوند، معاونت محترم برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری و با حضور اکثر اعضای شورا در سالن جلسات فرمانداری قدس برگزار شد.

 خبر شهر  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری قدس، جلسه شورای ورزش و جوانان و ستاد غنی سازی اوقات فراغت قدس با هدف گسترش فرهنگ ورزشی و تقویت اوقات فراغت به ریاست قیاسوند، معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری و با حضور حیدری، رئیس اداره سیاسی و انتظامی فرمانداری، آذربرا، سرپرست اداره ورزش و جوانان، بهمنش، مدیر اداره آموزش و پرورش، سرپرست اداره بهزیستی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس اتاق اصناف، اداره صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه آزاد، اداره حفاظت محیط زیست در سالن جلسات فرمانداری قدس برگزار شد.

در ابتدای جلسه فریدون قیاسوند ضمن آرزوی قبولی طاعات و عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت علی(ع)،با ضروری خواندن برنامه ریزی در امر ورزش و اوقات فراغت با توجه به گسترش استفاده از بازیهای یارانه ای و شبکه های مجازی گفت: نیاز به برنامه ریزی دقیق مسئولین ادارات مربوطه در امر ورزش و اوقات فراغت جوانان با توجه به گسترش استفاده از بازیهای رایانه ای ،رسانه های جمعی مختلف همچنین  شبکه های اجتماعی ضروری است زیرا موجب بی تحرکی و کاهش فعالیتهای ورزشی در جامعه می شود.

 معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری با اهمیت دانستن جاذبه های ورزشی اظهار داشت: ایجاد راهکار مناسب برای بالا بردن جاذبه های ورزشی اهمیت زیادی دارد زیرا به دنبال آن بهبود کیفیت زندگی شهروندی و به طبع رشد فرهنگی جامعه که باعث خنثی سازی اثر مخرب رسانه های بیگانه خواهد شد.

قیاسوند در ادامه تصریح کرد: ما با اشاعه فرهنگ غنی ایرانی و تحکیم بنیاد خانواده با تاکید بر آموزه های دینی در برنامه های فرهنگی می توانیم به رشد هر چه بهتر اجتماعی و فرهنگی کمک کنیم که بستر این مهم از طریق گسترش فرهنگ ورزشی و تقویت اوقات فراغت میسر می شود.

در خاتمه جلسه، پس از ارائه گزارش ادارات مربوطه و استماع نقطه نظرات، پیشنهادات و راهکارهای مختلف اعضای حاضر در جلسه مصوباتی به تصویب رسید.













خروج از نسخه موبایل