نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

به نتیجه رسیدن اغلب طرح های مصوب در سفر رییس جمهور به غرب استان تهران تا دو سال آینده

حسین هاشمی استاندار تهران در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه از اختصاص اعتبارات و به نتیجه رسیدن اغلب طرح های پیش بینی شده مصوب در سفر رییس جمهور به غرب استان تهران تا دوسال آینده خبر داد.

 خبر شهر به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری قدس ، سید حسین هاشمی روز چهارشنبه و در حاشیه جلسه کارگروه کاهش طلاق و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به سفر رییس جمهور به غرب استان تهران در تاریخ 5/3/94 و تصویب اعتباراتی برای توسعه شهرستان های قدس، شهریار و ملارد اظهار داشت: در اولین مرحله سفر ریاست جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید  به شهرستان های استان تهران برای شهرستان های قدس، شهریار و ملارد برای توسعه و آبادانی این مناطق اعتباراتی به تصویب رسید.

استاندار تهران افزود: در جریان این سفر، 642 میلیارد تومان برای توسعه و آبادانی این سه شهرستان مورد تصویب قرار گرفت که با اجرای طرح های تصویب شده، بخشی از مشکلات این مناطق از جمله کمبود مراکز بیمارستانی و اماکن ورزشی و تأمین فاضلاب حل می شود.

هاشمی با تأکید بر این نکته که منابع انجام این طرح ها مشخص شده است اضافه کرد: منابع انجام طرح های پیش بینی شده در این سه شهرستان مشخص است و اغلب طرح ها تا دو سال آینده به نتیجه خواهد رسید.

 

خروج از نسخه موبایل