نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کشف 109کيلوگرم موادمخدر از داخل صندوق عقب خودرودر اندیشه

کشف 109کيلوگرم موادمخدر از داخل صندوق عقب خودرو

خبر شهر -فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری دو قاچاقچی موادمخدر در اندیشه و کشف 109کيلوگرم موادمخدر از داخل صندوق عقب خودرو خبر داد.

 خبر شهر به گزارش پایگاه خبری پلیس،سردار”محسن خانچرلی” با اعلام این خبر گفت:با بدست آمدن اخبار و اطلاعاتي در مورد اينکه فردي به نام”م-گ” در امر توزيع موادمخدر از نوع ترياک در محدود غرب استان تهران فعاليت دارد بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود:با آغاز تحقیقات پلیس،مشخص  شد قاچاقچی موادمخدر قصد دارد مقاديري موادمخدر را با يک دستگاه خودرو پژوی پارس جابجا کرده تا تحويل همدستانش نماید در همین راستا،دو تيم از ماموران عمليات ويژه پلیس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران محور مواصلاتي کرج به سمت شهريار را به صورت نامحسوس در چند نقطه تحت نظر و کنترل قرار دادند.

رییس پلیس غرب استان تهران با اشاره به عملیات پلیس و کشف موادمخدر گفت:با تداوم اقدامات کنترلی پلیس،سرانجام،خودروي قاچاقچیان موادمخدر در ورودي فاز چهار انديشه و محور مواصلاتي کرج به سمت شهريار حین جابجا کردن موادمخدر از خودروی پژو به یک دستگاه خودروي پرايد 73 به رانندگي فردی به نام”ر-ک” توقیف شد و دو قاچاقچی به نام های”م-گ” “ر-ک” هر دو اهل لرستان و ساکن کرج توسط ماموران عمليات ويژه پليس مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران دستگیر شدند.

سردار خانچرلی بیان داشت:در بازرسي از خودر، 109کيلوگرم موادمخدر از نوع ترياک  از داخل صندوق عقب که به طرز ماهرانه اي جاساز شده بود کشف شد و متهمان به همراه مواد مکشوفه و خودرو جهت بررسي بيشتر به پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان منتقل شدند.

خروج از نسخه موبایل