نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

سومین نمایشگاه قرآن و عترت شهرستان ملارد افتتاح شد

 خبر شهر ( حمید رضا بیات ) به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد :  نمایشگاه قرآن و عترت شهرستان ملارد با حضور حجت‌الاسلام حسینی نوری امام جمعه ملارد ، شاهقلیان معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ، سرهنگ نورمحمدی جانشین نیروی انتظامی ، رئیس اوژن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، صیفوری رئیس اداره ورزش وجوانان و جمعی از ناشرین در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد

این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری ملارد  شامل غرفه های ناشرین  و همچنین غرفه های حجاب و عفاف ، هنرهای دستی دینی و تجسمی ، کانون های مساجد و … برپا گردیده است.

رئیس اداره ارشاد ملارد در تشریح فضای این نمایشگاه گفت: نمایشگاه قرآن و عترت امسال در یک محیط بزرگتری نسبت به سال های گذشته افتتاح گردیده و از نظر کیفی و شکل ظاهری در شرایط بهتری قرار دارد.

رئیس اوژن اظهار داشت: در جهت برپایی این نمایشگاه، همکاری خوبی بین شهرداری ملارد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایجاد شد و امیدواریم این ظرفیت بتواند در همه عرصه های فرهنگی هنری شهرستان، به ترویج فرهنگ قران و عترت و سایر فعالیت های فرهنگی هنری کمک شایانی داشته باشد.

وی افزود: در نمایشگاه امسال موسسات قرانی فعالیت های خود را در غالب های آموزشی، ترویجی، نرم افزار عرضه کرده اند و همچنین موسساتی که در حوزه تولید محصولات قرآنی فعالیت می کنند، حضور دارند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد  از حضور غرفه‌های هنری در این نمایشگاه خبر داد و گفت: کارگاه‌های هنری در غالب هنرهای تجسمی و صنایع‌دستی در این نمایشگاه فعال هستند که عمده آثار هنری آنها قرانی و مذهبی است  و همچنین در بعضی از غرفه‌ها کار هنری توسط هنرمندان اجرا می‌شود.

این نمایشگاه از هشتم تا بیستم  تیرماه 1394 از ساعت 19 الی 23 در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد واقع در ملارد خیابان دکتر حسابی ، خیابان شیوا ، برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

 

خروج از نسخه موبایل