نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار تشکیل شد

ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار تشکیل شد

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس به منظور تمید برگزاری پرشکوه مراسم راهپیمایی یوم ا… قدس با حضور نمایندگان ادارات عضو این شورا در روز دوشنبه 8 تیرماه در محل این شورا تشکیل شد

پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم جناب آقای شمس رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شهریارعرض خیرمقدم و آرزوی قبولی طاعات با اشاره به کلام گهربار امیرمؤمنان حضرت علی(ع) که (کونا لظالم خصماً و للمظلوم عوناً) به اهمیت برگزاری روز جهانی قدس اشاره کردند . ایشان رژیم صهیونیستی را رژیمی بی ریشه قلمداد کردند که با غصب اراضی سرزمین مقدس فلسطین پایه ریزی شد و عمر ننگین آن همواره با خونریزی ، ظلم و تجاوز توأم بوده است و به قبله گاه مسلمین تعرض نموده. ایشان طرح روز جهانی قدس توسط امام عزیز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را که جان ها از زلال معرفت الهی سیراب است را نقطه عطف برای آرمان فلسطین و قدس شریف دانستند. ایشان افزودند : به لطف الهی و مقاومت جانانه ملت فلسطین امروز این رژیم جعلی در ضعف و تزلزل قرار دارد. ایشان طراحی گروه های تروریستی از جمله داعش را برای تأمین امنیت اسرائیل و دور نمودن اذهان از جنایات آن دانستند. در ادامه افزودند : روز جهانی قدس دارای پتانسیل عظیم معنوی است که با برگزاری آن روح جدیدی در کالبد مقاومت و امت اسلامی در برابر دسیسه های دستگاه استکباری می دمد و نقطه امید مردم فلسطین و مایه یأس و هراس صهیونیسم می گردد.

در ادامه جلسه حجت الاسلام حیدری مسئول محترم مرکز رسیدگی به مساجد و جناب آقای سلیمانی ریاست محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی طی بیاناتی به ضرورت بستر سازی حضور پرشورمردم و به میدان آوردن همه امکان جهت باشکوه برگزار شدن مراسم این روز تأکید کردند.

سپس کمیته های ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس به شرح زیر معرفی شدند:

1 ـ کمیته مراسم با مسئولیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

2 ـ کمیته فضاسازی با مسئولیت شهرداری شهریار و سایر شهرداریها در سطح شهرستان

3 ـ کمیته فرهنگی و هنری با مسئولیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

4 ـ کمیته حمل و نقل با مسئولیت معاونت فنی و عمرانی فرمانداری شهریار

5 ـ کمیته امنیتی و انتظامی بامسئولیت نیروی انتظامی

6 ـ کمیته روستایی با مسئولیت بخشداری مرکزی شهریار

7 ـ کمیته امداد و نجات با مسئولیت هلال احمر شهریار

یادآور میشود مراسم روز جهانی قدس امسال در روز جمعه 19 دی ماه همزمان با سراسر کشور از ساعت 11 صبح از مقابل مصلای نمالزجمعه شهریار واقع در خیابان انقلاب اسلامی اغاز خواهد شد همچنین این مراسم در 4 مرکز برگزاری نمازجمعه در شهرهای صباشهر، باغستان، اندیشه و شهر وحیدیه نیز برگزار خواهدشد.

خروج از نسخه موبایل