نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پیام تبریک فراکسیون ورزش به مناسبت برد تاریخی والیبال مقابل آمریکا

حسین گروسی نماینده مردم شهریار قدس و ملارد و عضو هیات ریسه فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی در پیامی پیروزی تاریخی تیم ملی والیبال کشورمان در مسابقات لیگ جهانی والیبال در مقابل امریکا را خدمت مردم شریف شهرستانهای حوزه انتخابیه و  تیم ملی والیبال و مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

حسین گروسی رییس فراکسیون هنرهای رزمی و قهرمانی مجلس لحظاتی قبل در تماس تلفنی با تحریریه هفته نامه همراه شاهد ضمن تبریک قهرمانی شاگردان کواچ برای آنان در بازی بعدی مقابل آمریکا نیز آرزوی موفقیت کرد و گفت امیداورام ورزرشکاران کشورمان  با کسب پبروزی های مقتدرانه   برای مردم عزیز شادی و نشاط به ارمغان بیاورند.

متن پیام بدین شرح است:

پیروزی مقتدرانه جوانان عزیز کشورمان در تیم ملی والیبال در مقابل تیم قدرتمند آمریکا که منجر به کسب 3 امتیاز در  رقابت های لیگ جهانی والیبال و برتری ، نشان داد رشد و توانمندی ورزشکاران ایرانی تنها منحصر به ورزش های خاص نبوده و جوانان عزیزمان در همه رشته ها و در عرصه بین المللی تلاش غیرتمندانه و رشد چشمگیر داشته اند.

اینجانب کسب این عنوان ارزشمند را به ملت شریف ایران، ملی پوشان ، کادر فنی و دست اندرکاران والیبال تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

پیروزی هایتان مستدام باد.

حسین گروسی

عضو هیات رییسه فراکسیون ورزش

 

خروج از نسخه موبایل