نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کشف 38 کيلوگرم مواد افيوني در دو عمليات پليسي در غرب استان تهران

خبر شهر -جانشين فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران از کشف 38 کيلو گرم مواد افيوني در دو عمليات پليسي در غرب استان تهران خبر داد.

 خبر شهر به گزارش پايگاه خبري پليس،سرهنگ “افضل گلزاري “با اشاره به عمليات اول در شهريار گفت:در پي اعلام خبري مبني بر اينکه فردي به هويت “ر-م”اقدام به توزيع مواد مخدر از نوع ترياک کرده بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ گلزاري افزود:ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان پس از چند روز کار اطلاعاتي و انجام اقدامات فني و تخصصي پيرامون موضوع فوق و اطمينان از صحت و سقم موضوع و پس از هماهنگي با مقام قضايي وارد منزل متهم شدند و در بازرسي از منزل وي از داخل اتاق خواب مقدار??کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف کردند.

سرهنگ گلزاري گفت:دراين رابطه يک نفر دستگير و به همراه مواد مکشوفه به مرجع قضايي تحويل داده شدند.

“سرهنگ گلزاري” در خصوص عمليات دوم در شهرستان قدس گفت:ماموران کلانتري 11 مرکزي در پي کسب خبري مبني بر فعاليت فردي به هويت”ب ـ ک”در امر تهيه وتوزيع مواد مخدر در شهر قدس،بررسي موضوع را در به صورت ويژه در دستور کار خود قرار دادند.

گلزاري گفت:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي وتحقيقات پليسي و رد زني عوامل توزيع کننده مواد مخدر سرانجام موفق به شناسايي محل توزيع مواد در يکي از پارک هاي شهر شده و در عملياتي غافلگيرانه عوامل اصلي توزيع و فروش مواد مخدر را دستگير کردند.

وي افزود: ماموران کلانتري 11در بازرسي از متهمان مقدار 8 كيلو گرم مواد مخدر از نوع حشيش كشف و يك دستگاه پژو405 نيز توقيف کردند.

گفتني است،متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضايي تحويل داده شدند.

اين مقام ارشد انتظامي خاطر نشان كرد: پليس در امر دستگيري و انهدام باند هاي کلان تهيه و توزيع موادمخدر و حتي خرده فروشان از هيچ تلاشي فروگذار نکرده و با تلاش شبانه روزي ، مبارزه با موادمخدر را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

 

خروج از نسخه موبایل