نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مدیر آموزش و پرورش شهریار تاکید کرد :ضرورت وجود تعامل ارگانیک در نظام آموزشی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار بر ضرورت وجود روحیه تعامل ارگانیک به معنای پوشش همه جانبه یکدیگر در نظام آموزشی تاکید کرد

 خبر شهر  به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهریار:علی ذبیحی در نشست فصلی با مدیران مقاطع متوسطه دور اول و دوم مدارس شهرستان شهریار ضمن تقدیر از عملکرد آنها در سال تحصیلی 93-94 ارزیابی خود را از وضعیت مدارس منطقه و عملکرد مدیران مثبت اعلام کرده و افزود : امید می رود وضعیت آموزشی و پرورشی مدارس منطقه همچنان رو به پیشرفت باشد .

وی با اشاره به برنامه های موثر و اقدامات شایسته ای که در طول یکسال گذشته از سوی آموزش و پرورش شهرستان شهریار نظیر تجهیز و تعمیر سالن شهید کافی ، باز پس گیری سالن کوثر و …که در منطقه انجام شد ، آن را فرصتی دانست که تنها به واسطه تعامل و همکاری بدست آمد .

ذبیحی با تاکید براین روحیه تعامل و همگرایی اظهار داشت :نوع تعاملات موجود در یک سازمان و یا یک اداره به دو نوع مکانیکی و ارگانیک تقسیم می شود که در نوع مکانیکی آن هرکسی نقش خود را ایفا می کند و در نوع ارگانیک هر بخش مکمل و پوشش دهنده ضعف های بخش دیگر است .

مدیر آموزش و پرورش شهریار افزود : با توجه به اینکه تمام ابزار نظام آموزش و پرورش نیروی انسانی است ،پیشرفت و توسعه این نظام نیازمند تعامل ارگانیک است که در آن تمامی نیروها به نوعی در اجرای برنامه ها و طرح ها دخیل بوده و پوشش دهنده یکدیگر باشند .

وی تاکید کرد : در طول یکسال گذشته نیز ، همدلی و همکاری مدیران در اجرای برنامه های متعدد این اداره به وضوح وجود داشته و توفیقات موجود به واسطه همین تعامل و همکاری بوده است .

همچنین در این جلسه دیگر معاونان اداره نیز ضمن تشکر از عملکرد مدیران به تشریح فعالیت های انجام شده و برنامه های پیش رو برای سال تصیلی آینده پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خروج از نسخه موبایل