نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

عملیات لوله‌گذاری میدان صیاد شیرازی و اتصال مخازن وایین و صدف شهریار انجام شد

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شهریار از انجام عملیات لوله‌گذاری از عرض بلوار شرقی میدان صیاد شیرازی شهریار، اتصال و رینگ مخازن وایین و صدف خبر داد.

 خبر شهر به گزارش روابط عموی آبفای شهریار، داود سمیعی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای تامین آب شرب پایدار و جبران کمبود آب در مخازن صدف و وایین، ضرورت اجرای طرح رینگ و اتصال مخازن از مدت‌ها پیش در دستور کار قرار گرفته بود و این عملیات از مخزن صدف به وایین توسط عوامل اجرایی بصورت امانی اجرا شد.

سمیعی در مورد همکاری بین دستگاه‌های مسئول در اجرای این طرح گفت: به‌منظور تکمیل این طرح بزرگ و برای عبور عرضی از بلوار شرقی میدان پر ترافیک صیاد شیرازی، عزم جدی و همکاری دستگاه‌های ذیربط به‌ویژه اداره راهنمایی و رانندگی و شهرداری را می‌طلبید که با مساعدت و همکاری این نهادها عملیات با موفقیت انجام شد.

وی در ادامه در مورد ویژگی‌های این طرح بیان داشت: عملیات اجرایی این طرح در ٣ مرحله پیش‌بینی شده بوده است. در مرحله اول اجرای لوله‌گذاری ٤٠٠ میلیمتری از جنس چدن داکتیل از مخزن صدف تا میدان صیاد شیرازی که قبلا به پایان رسید، در مرحله دوم عبور ادامه این خط انتقال از عرض میدان مذکور بود که آن نیز به پایان رسید

و در مرحله سوم اتصال و امتداد آن به مخزن وایین بود که انجام شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان شهریار در پایان افزود: طول شبکه اجرا شده ١٢٠٠ متر و لوله‌گذاری از عرض میدان با شرایط خاص خود، به‌طول ١٠٠متر و از جنس چدن داکتیل با سایز ٤٠٠ میلی‌متر است که در یک عملیات ضربتی، بدون اختلال در تردد از نیمه شب آغاز و تا بامداد با موفقیت کامل پایان یافت.

خروج از نسخه موبایل