نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دکتر ناجی در مراسم افتتاح سالن ورزشی کوثر و تجلیل از قهرمانان: اعتدال و پرهیز از افراط و تفریط باید به رفتار تبدیل شود

دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار در مراسم افتتاح سالن ورزشی کوثر اندیشه و تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزشی آموزش و پرورش گفت: اعتدال و پرهیز از افراط و تفریط باید به رفتار تبدیل شود

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ با حضور دکتر ناجی فرمانداری شهرستان شهریار سالن ورزشی کوثر اندیشه افتتاح شد و از قهرمانان و مدال آوران ورشی آموزش و پرورش شهرستان شهریار تجلیل شد.
بنا بر این گزارش در این مراسم که با حضور  حجت الاسلام والمسلمین مروج امام جمعه اندیشه، حسین زاده دادستان، ذبیحی  رئیس اداره آموزش و پرورش و فرهنگیان و دانش آموزان ورزشکار و قهرمان برگزارشد دکتر ناجی ضمن تاکید بر رعایت اعتدال و میانه روی اظهار داشت: دولت در مسیر شعار اعتدال حرکت می کند و تمام تلاش خود را در این مسیر به کار گرفته است .
فرماندار شهرستان شهریار با تاکید بر تلاش همه مسئولان شهرستان به پیروی از سیاست اعتدال گفت: باید تلاش کنیم تا اعتدال و پرهیز از افراط و تفریط به رفتار تبدیل شود و همگانی گردد.
وی با اشاره به افتتاح سالن ورزش کوثر و نیاز آموزش و پرورش به توسعه ورزش و توجه به ورزشکاران گفت: باید به نخبگان در همه حوزه ها توجه ویژه شود و زمینه لازم برای رشد آنان فراهم شود.
نماینده عالی دولت در پایان گفت: خواست تمام مسئولان شهرستان رسیدن به وضعیت فعلی در خصوص این سالن ورزش بود که با تلاش  های جناب آقای حسین زاده دادستان شهرستان این امر محقق شد.

خروج از نسخه موبایل