نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مدیر آموزش وپرورش شهریار:گفتگو با دانش آموزان در حوزه دین باید متناسب با ذهن و تفکر آنها باشد .

مدیر آموزش وپرورش شهریار در همایش تجلیل از ائمه جماعات مدارس شهریار تاکید داشت : گفتگو با دانش آموزان در حوزه دین باید متناسب با ذهن و تفکر آنها باشد .

 خبر شهر به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهریار: دومین همایش تجلیل از ائمه جماعات مدارس شهرستان شهریار در سالن شورای این مدیریت برگزار شد .

در ابتدای این مراسم علی ذبیحی ضمن تاکید بر جایگاه مدرسه به عنوان جایگاه تعلیم و تربیت و آموختن نماز و قرآن اظهار داشت :در دنیای امروز بحرانهای جدیدی که نشات گرفته از نظام بین الملل و تکنولوژی جدیداست باعث غلبه تفکر مادی گرایی در بین افراد وبه خصوص دانش آموزان شده است .

مدیر آموزش وپرورش در ادامه گفت :هجمه تبلیغات شبکه های ماهواره ای و مجازی و ابزار ارتباطی باعث توسعه و ترویج فرهنگ مادی گرایی در بین اقشار جامعه و به خصوص دانش آموزان شده است که روحانیون و ائمه جماعات مدارس باید نگاه ویژه و جدیدی نسبت به آسیب های اجتماعی نوپدید داشته و دراین امر خطیر آموزش وپرورش را یاری کنند .

وی بااشاره به این موضوع که شناخت دانش آموزان باید در حوزه تفکر باشد تصریح کرد :گفتگو با دانش آموزان در حوزه دین باید متناسب با ذهن و تفکر آنها باش

ذبیحی در پایان خاطر نشان کرد :هدف آموزش وپرورش انسجام بخشیدن به تفکر دانش آموزان است به طوری که نسبت به موضوعات نگاه مذهبی داشته و آنها رابه مسیر نماز و قرآن سوق دهد .

شایان ذکر است :این همایش با حضور امام جمعه شهرستان شهریار و رئیس اداره قرآن و عترت اداره کل آموزش وپرورش شهرستانهای تهران برگزار شد .

خروج از نسخه موبایل