نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

شهردار صفادشت واعضاء شوراي اسلامی شهر ميهمان صحن علني مجلس

بنا بدرخواست اعضاء محترم شوراهاي اسلامي صفادشت و هماهنگي صورت گرفته ، ميهمانان در حاشيه حضورشان در مجلس با آقاي حسین گروسی رییس فراکسیون تولید ملی و جهاد اقتصادی مجلس شوراي اسلامي ديدار ودر خصوص مسائل مرتبط با شوراها با ايشان گفتگو نمودند .
ظرفیت شوراها در راستای توسعه استان به کارگیری شود
خبر شهر به گزارش خبرنگار پارلمانی همراه شاهد حسین گروسی در اين ديدار اظهار داشت : باید طوری نگاه را به شوراها معطوف کنیم که بتوانیم از ظرفیت آنها در شهر، شهرستان و استان استفاده کنیم.
وی به لزوم افزایش اختیارات شوراهای اسلامی اشاره کرد و گفت: لازم است که اختیار شوراهای اسلامی شهر و روستا را با لایحه‌ای که دولت یا شورای عالی استان‌ها تصویب می‌کنند افزایش دهیم و شاهد ارتقای جایگاه بازوان مردم‌سالاری دینی نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.
گروسی با اشاره به نقش اساسی و محوری شوراهای اسلامی در راستای توسعه کشور اظهار کرد: در بحث اولویت‌بندی پروژه‌ها شوراها می‌توانند نقش اساسی و محوری داشته باشند و به مسئولان اجرایی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای پیشرفت کشور مشاوره راهبردی دهند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از هنرهای مسئولان این است که به درستی پروژه‌ها را اولویت‌بندی کرده و اعتبارات بودجه را به شکل صحیحی در بخش‌های مختلف تقسیم کنند که این امر با استفاده از ظرفیت شوراهای اسلامی محقق می‌شود.
نماینده مردم شهرستا‌ن‌های شهریار و ملارد، قدس در مجلس شورای اسلامی در پایان متذکر شد: امیدواریم بتوانیم در کمیسیون شوراها و امور داخلی به نحو شایسته‌ای مشکلات شوراهای اسلامی را حل کنیم.
در این دیدار سیداحمداجاق(رییس شورا) سعیدبینش (نایب رییس)غلام حسین خدایار(عضو محترم شورا)محمدرضاپیری (عضو محترم شورا)مجیدخرقانی(عضو محترم شورا) و محمد علی کریمی شهردار محترم صفادشت نقطه نظرات خود را در باب مسائلی همچون لزوم توجه بیشتر به اختیارات اجرایی و نظارتی، بودجه، امکانات  شوراها به‌عنوان صف اول مدیریتی کشور در شهر‌ها و روستاها، تبیین نحوه تعامل شوراها و دستگاه‌های اجرایی و مشخص شدن جایگاه شوراهای فرادستی با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در میان گذاشتند .

خروج از نسخه موبایل