نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار: ماه رمضان فرصتی طلایی برای حفظ و تدبر در قرآن کریم است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار، گفت: ماه رمضان فرصتی طلایی برای حفظ و تدبر در قرآن کریم است.

خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام حسینعلی رضازاده در گفتگو با روابط عمومی اداره، با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ماه رمضان فرصتی طلایی برای حفظ و تدبر در قرآن کریم است.

وی، با اشاره به لزوم استفاده از فرصت ماه مبارک رمضان برای بهره‌مندی بیشتر از فیوضات قرآن کریم بیان کرد: بر همین اساس برگزاری کلاس‌های حفظ و آموزش مفاهیم قرآن باید توسط مؤسسات و خانه‌های قرآنی و همچنین هیئت‌های مذهبی و حسینیه‌ها به صورت جدی و منظم برنامه‌ریزی و اجرا شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار، با بیان اینکه ایام ماه مبارک رمضان فرصتی طلایی برای تدبر و دقت بیشتر در قرآن کریم است، تصریح کرد: ماه رمضان بهترین فرصت برای تزکیه نفس و تلاوت قرآن است و ما باید بتوانیم بیشترین بهره را از این ایام نورانی ببریم.

وی، در پایان متذکر شد: امیدواریم با هماهنگی‌های صورت‌گرفته توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار با مسئولان تشکل‌های محوری، روحانیون، مبلّغان، مبلّغات دینی و مسئولان مؤسسات و خانه‌های قرآنی، در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌های متنوعی را در رابطه با ترویج معارف قرآنی در محافل مذهبی شاهد باشیم.

 

خروج از نسخه موبایل