نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

رئیس تبلیغات اسلامی شهریار: تبلیغات دینی مؤثر، برنامه ریزی دقیق و مشخص را می طلبد

رئیس تبلیغات اسلامی شهریار، در آستانه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تبلیغات دینی مؤثر، مستلزم برنامه ریزی دقیق و مشخص است.

خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام حسینعلی رضازاده، رئیس تبلیغات اسلامی شهریار در آستانه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و در گفتگو با روابط عمومی اداره، گفت: تبلیغات دینی مؤثر، مستلزم برنامه ریزی دقیق و مشخص است.

وی، افزود: برای آنکه تبلیغات دینی مؤثر واقع شود، می بایست برنامه ریزی دقیق و مشخصی در این زمینه وجود داشته و دستگاه های فرهنگی و تبلیغی به طور منسجم و یکپارچه عمل کنند تا برآیند فعالیت آنها در سطح جامعه مؤثر واقع شود.

رضازاده، تصریح کرد: اول تیرماه، روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی دینی است، این روز فرصتی ارزشمند برای ارزیابی فعالیت های انجام شده در این حوزه است تا دستاوردها، ضعف ها و راهکارهای ارتقاء عملکرد در حوزه اطلاع‌رسانی دینی از طریق مدیران تبلیغات اسلامی برای عموم مردم تبیین شود.

این مسئول فرهنگی، در خاتمه با اشاره به برخی ضعف ها در حوزه تبلیغ دین، اظهار کرد: عملکرد غیر حرفه ای در اطلاع‌رسانی، عدم استفاده از ادبیات و زبان امروز و تبلیغات مستقیم، از جمله ضعف ها و موانع امروز در ارائه مطلوب تبلیغات دینی است و همچنین فعالیت موازی و هم عرض دستگاه های تبلیغی و فرهنگی، ضعفی دیگر در عرصه تبلیغات و اطلاع‌رسانی دینی است.

 

خروج از نسخه موبایل