نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

نشست صمیمی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد با خبر نگاران شهرستان شهریار به میزبانی دفتر سایت خبر شهر

به گزارش خبر شهر نشست صمیمی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان شهریار با خبر نگاران و اصحاب رسانه بر گزار شد .

در این نشست صمیمی ناجی فرماندار شهرستان شهریار ، سلیمانی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار ، شمس ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستایش راد رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان شهریار حضور داشتند .

در ابتدا سلیمانی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار ضمن خیر مقدم به حاضرین و خصوصا نوش آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و تسلیت ایام ارتحال امام (ره )و پانزده خرداد گفت : ما امیداوریم با حضور جناب آقای نوش آبادی بتوانیم فعالیتهای فرهنگی و هنری و مطبوعاتی را بهبود بخشیده و انتظارات این اقشار را پاسخگو باشیم .

وی گفت شهرستان شهریار دارای پتانسیل های فراوانی است که باید به آن توجه ویژه نمائیم .

در ادامه جلسه ناجی فرماندار شهرستان شهریار ضمن خوش آمد به سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار ایجاد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی غرب استان تهران به مرکزیت شهریار شد .

دکتر نوش آبادی(معاون حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) در این جلسه ضمن تسلیت به مناسب ارتحال بنایانگذار جمهوری اسلامی در جمع خبر نگاران گفت :

شهرستان شهریار با داشتن بیش از هفتصد هزار نفر جمعیت دارای پتانسیل های خوب فرهنگی است . وجود قومیتهای مختلف در شهرستان شهریار موجب ارتقا فرهنگی در این شهرستان شده است .

همچنین با توجه به این پتانسیل ها ما وظیفه داریم این امکانات بالقوه را به بالفعل در آوریم .

نوش آبادی در پایان نیز ضمن اشاره به مشکلات خبر نگاران قولهای مساعدت در زمینه بیمه و ایجاد تشکل صنفی به خبر نگارا ن گفت :

امید وارم با پیگیری شما عزیزان و عنایت ویزه فرماندار شهرستان مشکلات این قشر زحمت کش مرتفع گردد .

 

خروج از نسخه موبایل