نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مراسم بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در مرکز شهرستان شهریار برگزار گردید

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان شهریار این مراسم ساعت از 10 صبح در مصلای مرکز شهرستان شهریار آغاز شد که سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی ، نایب رئیس محترم مجلس شورای اسلامی بودند . ایشان پیرامون مجاهدان در راه خدا که در قرآن از آنها با تعبیر یحبونهم و یحبونه یاد می کند و نیز ابعاد شخصیت حضرت امام خمینی(ره) سخنانی را ایراد نمودند ، همچنین مداح این مراسم پرشکوه حاج داود شفیعی بودند که با نوای گرم خود به مدیحه سرایی پرداختند و همچنین گروه تواشیح حضرت موسی ابن جعفر(ع) هم به اجرای برنامه پرداختند . این مراسم با حضور پرشور جامعه اداری شهرستان وائمه معزز جمعه ـ فرماندار محترم و رؤسای ادارات و نهادها ، اقشار مختلف مردم ، عاشقان حضرت امام(ره) و با حضور مسئولین شهرستانی و خانواده معظم شهدا برگزار گردید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام(ره) شهرستان شهریار از حضور گرم و پرشور مردم و مسئولین شهرستان و همکاری اعضای ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) شهرستان قدردانی می نماید.

همچنین این شورا افزود جمع کثیری از عاشقان حضرت امام(ره) صبح فردا 14 خرداد از مقابل مساجد و پایگاه‌های بسیج به مرقدمطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی اعزام خواهند شد.

خروج از نسخه موبایل