نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

در آستانه سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) صورت گرفت: تجدید میثاق فرماندار و مسئولان نهادها، دستگاه ها و ادارات شهرستان شهریار با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران

در آستانه سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره)، فرماندار شهرستان شهریار به همراه مسئولان نهادها، دستگاه ها و ادارات شهرستان شهریار با حضور در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با آرمان های امام راحل(ره) تجدید پیمان کردند.

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار، در آستانه سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره)، فرماندار شهرستان شهریار به همراه مسئولان نهادها، دستگاه ها و ادارات شهرستان شهریار با حضور در حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با آرمان های امام راحل(ره) تجدید پیمان کردند .
دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار  با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار  و معمار کبیر انقلاب اسلامی، تفکرات، نقطه نظرات و دیدگاه های ایشان را به عنوان چارچوب اصلی نظام جمهوری اسلامی دانستند و تجدید میثاق واقعی را در پیروی از آن نظرات و بازخوانی تفکرات متعالی ایشان عنوان کردند .
دکتر ناجی با اشاره به وحدت آفرین بودن مراسم سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران گفت: روز چهارده خرداد همواره وحدت بخش و انسجام آفرین بوده است. این روز از لحاظ فرهنگی اهمیت فراوانی دارد. ارزش فرهنگی این روز به این دلیل است که مردم در چنین روزی با ارزش های انقلاب تجدید بیعت می کنند.

وی با بیان اینکه امام راحل حق انتخاب، آزادی بیان، اندیشه و قلم و مردم سالاری دینی را در پرتو شعار استقلال، آزادی جمهوری اسلامی برای ملت ایران به ارمغان آورد، گفت:می بایست اندیشه های بنیانگذار جمهوری اسلامی برای مردم بویژه نسل جوان بیش از پیش در جامعه ترویج شود چراکه تطبیق اندیشه‌ها با مسائل روز و ارتباط آن با مسائل جامعه و اجتماع بسیار مهم می‌باشد.

وی با اشاره به نقش مردم در اندیشه و قیام امام راحل افزود: شخصیت امام خمینی(ره) در ابعاد مختلف کم نظیر بود و با پیوند عمیقی که با مردم داشتند با تکیه بر نقش مردم در برهه های مختلف قبل و بعد از انقلاب توانستند حاکمیت اسلام ناب محمدی(ص) را با تمام اجزاء و ابعادی که پیامبر اسلام و ائمه اطهار(ع) بر آن تأکید داشتند، احیاء کنند.

 

خروج از نسخه موبایل