نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دکتر ناجی : کار کارشناسی و واقع گرایی از ویژگی های اعتبارات سفر رئیس جمهور به غرب استان تهران است

دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار در سومین جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: یکی از ویژگی های بارز اعتبارات سفر رئیس جمهور محترم به غرب استان تهران، کار کارشناسی و واقع گرایی آن است.615

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهریار؛ دکتر ناجی با اشاره به دستاوردهای این سفر گفت: 642 میلیارد تومان اعتبار برای سه شهرستان شهریار، ملارد و قدس تا پایان سال 95 در سفر رئیس محترم جمهور پیش بینی شده است که یکی از ویژگی های بارز این اعتبار تخصیص براساس کار کارشناسی و واقع گرایی است.

وی با تشریح دستاوردهای سفر رئیس جمهور محترم به شهرستان شهریار گفت: افتتاح سیستم نوین آبیاری و بازار ایرانی اسلامی را از دستاوردهای سفر رئیس جمهور دانستند که می تواند یک الگو در سطح کشور باشد.
دکتر ناجی درخصوص ساخت بیمارستان 300 تختخوابی شهریار نیز گفت: با واریز 4 میلیارد به حساب هیات امنای بیمارستان مقدمات کار فراهم شده تا شاهد نفس کشیدن بخش درمان شهرستان باشیم.
دکتر ناجی با اشاره به سمینار فرمانداران و سخنان رئیس جمهور در این نشست مهم؛ مطالب مطرح شده توسط دکتر روحانی را بسیار مهم ارزیابی کردند و توجه به آنرا  برای سیستم اجرایی کشور راهگشا دانستند.
فرماندار شهرستان شهریار با ذکر بخش هایی از سخنان رئیس جمهور به مدیران و مسئولان دستگاه ها و ادارات توصیه کرد تا آن را مطالعه و بدان توجه کنند.
وی با تاکید به شان و جایگاه جلسات شورای اداری بر توجه جدی و پیگیری مصوبات و مسایل مطرح شده در این جلسات را از سوی مدیران و مسلان دستگاه ها و ادرات شهرستان خواستار شدند.

خروج از نسخه موبایل