نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

کشف 248 کيلو مواد افيوني در عمليات پليس غرب استان تهران

گروه استان ها-فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران با اشاره به دو عمليات پليس در شب گذشته گفت:در اين عمليات ها با دستگيري چهار قاچاقچي، 248 کيلوگرم حشيش و ترياک در رباط کريم و شهريار کشف شد.

 خبر شهر به گزارش پايگاه خبري پليس، سردار “ناصر اصلاني”بيان کرد:با بدست آمدن اخبار و اطلاعاتي توسط پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان رباط کريم و پليس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در خصوص يک قاچاقچي در منطقه رباط کرم پس از شناسايي محل فعاليت متهم، عمليات دستگيري قاچاقچي آغاز شد.

رئيس پليس غرب استان تهران افزود: با هماهنگي مقام قضائي با ورود به منزل و مخفيگاه قاچاقچي موادمخدر ، فردي به نام”ب-ص” دستگير و در ادامه در بازرسي از منزل متهم، 149بسته حشيش به وزن 152کيلو گرم از داخل اتاق خواب قاچاقچي کشف شد. همچنين متهم به همراه مواد مکشوفه به پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رباط کريم منتقل شد.

فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران به عمليات دوم پليس در شب گذشته و کشف 96 کيلو ترياک در شهريار اشاره کرد و گفت:با بدست آمدن اخبار و اطلاعاتي توسط پليس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران مبني بر اينکه افرادي اهل شيراز در تهيه و توزيع مواد مخدر فعاليت دارند و قرار است محموله اي از موادمخدر را وارد منطقه غرب استان تهران کرده و در فرصت مناسب به فروش برسانند با توجه به تاييد موضوع،ماموران عمليات ويژه پليس مبارزه با موادمخدر استان از ساعات اوليه شب گذشته،همه محورهاي مواصلاتي ورودي و خروجي منتهي به شهرستان شهريار را تحت کنترل شديد قرار دادند.

سردار اصلاني گفت: کنترل محورهاي مواصلاتي ورودي و خروجي منتهي به شهرستان شهريار ادامه يافت تا اينکه ساعت 11شب گذشته يک دستگاه خودروي تريلر سفيد رنگ در جاده رباط کريم به شهريار مشاهده شد بلافاصله خودرو توقيف و در بازرسي از داخل کانتينر آن ، 96کيلو گرم ترياک در20 بسته کشف شد.

اصلاني تصريح کرد: در اين عمليات پليس سه قاچاقچي به نام هاي”م-پ” 26ساله ،”و-پ” 30ساله و “ع-س” 44ساله هر سه اهل شيراز دستگير و يک دستگاه خودروي پژو پارس سفيد رنگ نيز توقيف شد.

 

خروج از نسخه موبایل