نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

مدیرعامل شرکت عمران اندیشه مطرح کرد: استقبال رئیس جمهور از اجرای طرح بزرگ بازار ایرانی – اسلامی شهر اندیشه

به گزارش خبر شهر ( اصغری ) مدیرعامل شرکت عمران شهر اندیشه گفت: برای رئیس جمهور محترم در بازدید از بازار ایرانی اسلامی جزئیات ساخت پروژه ، کیفیت کار و توانمندی این مرکز مطرح گردید و ایشان نیز از ایجاد چنین طرح های ملی استقبال نمودند.

محمد آینی عصردیروز  نشست خبری که در شرکت عمران برگزار شده بود اظهار داشت:  دکتر روحانی اجرای چنین پروژه هایی را درتوسعه  حوزه های اشتغالزایی ، اقتصاد منطقه ، گردشگری ، فرهنگی و…. بسیار ارزشمند برشمردند و اظهار امیدواری کردند که سایر استانها و شهرستان ها نیز می توانند با الگو گرفتن از این طرح  فرایند رشد و توسعه را برای مناطق خود به ارمغان آورند.

وی در این  باره افزود : قابلیت های بازار ایرانی اسلامی شهر اندیشه بسیار گسترده و ارزنده می باشد و به صراحت می توانیم بگوییم که  احداث و افتتاح این مجموعه توفیقات ارزنده ای برای این شهر و منطقه  به ارمغان آورده است.

وی ادامه داد: تلاش ما در گام بعدی استفاده وعرضه کالاهای ایرانی و اسلامی در مراکز تجاری این مجموعه است و امیدواریم با این اقدام هم هویت بازار را حفظ نموده و در کنار آن شاهد رشد و رونق اقتصادی حوزه تولید و عرضه باشیم.

آیین تصریح کرد:  بازار بزرگ ایرانی اسلامی دارای ۱۵۲۸ پارکینگ عمومی و اختصصاصی ، ۱۲۷۶ واحد تجاری ، تهویه مطبوع و نیز ۳۲ دستگاه پله برقی و ۲۴ دستگاه آسانسور جهت دسترسی راحت به کلیه طبقات میباشد که تعداد محدودی از واحد های تجاری آن به صورت پیش فروش و پرداخت نقد و اقساط به فروش میرسد .

مدیر عامل شرکت عمران شهر اندیشه از اجرای چنین پروژه هایی در استان و شهرستان های دیگر نیز خبر داد.

 

خروج از نسخه موبایل