نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

دکتر باقریان در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان رشته حقوق :افتتاح سایت جدید دانشگاه نوید پیشرفت علمی منطقه را در سطح کشور خواهد داشت

به گزارش خبر شهر عصر امروز همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع)  و روز جوان جشن فارغ التحصیلی دانشجویان رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی با حضور امام جمعه موقت شهرستان شهریار ، معاون سیاسی انتظامی فرماندارشهریار ، ریاست آموزش و پرورش و ریاست بنیاد شهید و امور ایثار گران و سایر مسئولین و اساتید و دانشجویان در سالن استاد شهریار برگزار گردید .
 دکتر باقریان ریاست دانشگاه  در مراسم جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی شهریار اظهار  داشت: فارغ‌التحصیلان و شاغلان رشته حقوق به‌ویژه زمانی که در جایگاه قضاوت قرار می‌گیرند، خدارا در همه حال باید ناظر بر اعمال و رفتار خود بدانند چرا که در مرز بهشت و جهنم هستند از این روز باید مواظب آگاه و با مطالعه باشند.
وی توکل به ‌خدا و استمداد از ذات باریتعالی را برای موفقیت در زندگی و انجام کار‌ها ضروری دانست و افزود: اگر انسان خودش را به یک موجود بی‌نهایت یعنی خدا متصل کند قدرتش بی‌نهایت می‌شود.
ایشان از دانشجویان خواست تا علم آموزی را متوقف نکنند و برای کسب علم در مدارج بالاتر  با تخصص ها و گرایشهای دیگر  حتما تلاش نمایند .
 ایشان با ابراز امیدواری از پیشرفت فیزیکی ساخت دانشگاه آزاد اسلامی شهریار ابراز نمودند که اگر سرعت همکاری مسئولین شهرستان در کمک به ساخت دانشگاه به همین منوال ادامه داشته باشد ما شاهد برگزاری اینچنین مراسمهای در داخل سایت دانشگاه خواهیم بود .و با جذب دانشجویان بیشتر و بالا بردن سطح علمی و دانش در  دانشجویان شاهد پشرفت علمی جوانان منطقه در سطح کشور خواهیم بود .
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهریار  یکی از بزرگ‌ترین ثروت انسان‌ها را قدرت اندیشیدن و تفکر عنوان و خاطرنشان کرد: انسان‌ها و دانشجویان با افکار خود آینده‌شان را رقم می‌زنند.
 

خروج از نسخه موبایل