نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

موفقیت انجمن حمایت از زندانیان شهریاردر سال 93

خبر شهر به گزارش خبرنگار اصغری ، مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان شهریار گفت: خوشبختانه اعضا انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان افرادی توانمند، لایق و خیر اندیش هستند و با ارتباط ، پی گیری و حمایت های مستمر خود موفقیت های چشمگیری را در راستای توانمند سازی این انجمن به همراه داشته اند.

نصرت الله کلهر در مراسم سالیانه مجمع عمومی انجمن اظهار داشت: جای قدردانی و تشکر از خیرین و شهروندان فهیم شهرستان شهریار داریم که با اعتماد و باوری که به این مجموعه دارند قدم های زیبنده ای را درراستای حمایت از این انجمن برداشته اند.

وی به ارائه گزارش عملکرد این مجموعه در سال 93 پرداخت و اظهار داشت: در آمد کلی انجمن شامل ؛ اجاره املاک اداری و تجاری ، فروش ضایعات زندان قزلحصار، کمک های مردمی ، اجاره های دریافتی معدن ، سود مشارکت و صدور جواز کسب به مبلغ 000/500/278/9 ریال بوده است .

وی در تشریح هزینه های این انجمن نیز افزود: مجموع کمک های نقدی و غیر نقدی به خانواده های زندانیان ، هزینه کمک به آزادی 19 نفر از زندانیان ، هزینه کمک به زندانهای استان ، اجاره پرداختی معدن به اداره آبفااستان تهران ، هزینه حقوق و بیمه کارکنان ، دفتر امام جمعه و هزینه های جاری نیز به مبلغ 000/000/250/4 ریال بوده است.

کلهر به دارائی های انجمن نیز اشاره کرد و ادامه داد: 12 واحد اداری و 5 واحد تجاری در شهرک اداری ، یک واحد اداری در میدان جهاد به متراژ 160 متر، دوقطعه زمین مجموعا به متراژ2000متر در کهنز و 16 خط تلفن ثابت از جمله دارایی های ثابت انجمن حمایت از زندانیان شهریار می باشد.

وی ضمن قدردانی از حضور شرکت کنند گان در این مراسم ،از حمایت های ویژه امام جمعه محترم حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ موسی سالمی ، دادستان محبوب روح الله حسین زاده ، شهردارمحترم مسعود رهنما و سایر اعضا قدردانی و تشکر نمود.

دادستان شهریار:

رتبه برتر انجمن حمایت از زندانیان شهریار

دادستان شهرستان شهریار گفت: در سایه زحمات و تلاش های مستمر اعضا انجمن حمایت از زندانیان شهریار عملکرد این مجموعه را می توان در سطح کشور با رتبه بالا برشمرد.

 

روح الله حسین زاده در مراسم مجمع عمومی سالیانه انجمن حمایت از زندانیان شهریار اظهار داشت : این انجمن تا به امروز توفیقات قابل توجهی را بدست آورده است و باید این روال به قوت خود باقی مانده و با برنامه و پی گیریهای بیشتر توانمندی این نهاد را ارتقاء بخشید.

وی ادامه داد: درآمد های این مجموعه نیز تنها در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های انجمن هزینه شده و خواهد شد و هزینه های غیر ضروری دراین جایگاهی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: خوشبختانه اعضا انجمن با همکاری ، همدلی و کمک های بی دریغ خود قدم های ارزشمندی را در راستای حمایت از زندانیان و خانواده های زندانیان برداشته اند و امیدواریم این اقدامات به قوت خود باقی مانده و برنامه های اساسی را برای رشد و تقویت این مجموعه در نظر داشته باشیم.

 

 

امام جمعه شهریار:

 

درآمد پایداراولویت کار انجمن حمایت از زندانیان

امام جمعه شهریار گفت: جمع آوری کمک های نقدی مردم و مسئولان برای انجمن حمایت از زندانیان حرکتی شایسته می باشد ولی این اقدام امری کوتاه و موقتی است و باید همه اعضا ، خیرین و شهروندان را برای در آمد زایی پایدار این انجمن بسیج نمود.

حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ موسی سالمی اظهار داشت: کمک به ایجاد در آمد و درآمد زایی برای انجمن حمایت از زندانیان نیز همانند اعمال خیر جاریه ای است که دائمی بوده و می تواند مسبب خیرات دنیا و آخرت افراد گردد.

وی ادامه داد: باید با تشریح و بیان آثار و برکات حمایت از زندانیان و خانودادهایشان در بین مردم ایجاد انگیزه و آگاهی نمود و شهروندان را برای برخورداری از مزایای این اقدام تشویق نمود .

سالمی افزود: با برنامه ای منسجم و با تشریح احساس و خشنودی زندانیانی که شامل حمایت این انجمن شده اند برای مردم می توان رغبت افراد را برای حمایت هر چه بیشتر این مجموعه به همراه داشت .





 

خروج از نسخه موبایل