نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

رئیس تبلیغات اسلامی شهریار: از ویژگی های مهم حضرت امام خمینی(ره)، ساده زیستی ایشان بود

رئیس تبلیغات اسلامی شهریار:

از ویژگی های مهم حضرت امام خمینی(ره)، ساده زیستی ایشان بود

رئیس تبلیغات اسلامی شهریار در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) گفت: از ویژگی های مهم رفتاری و اخلاقی حضرت امام خمینی(ره)، ساده زیستی ایشان بود.

 خبر شهر به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام حسینعلی رضازاده، رئیس تبلیغات اسلامی شهریار در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، در گفتگو با روابط عمومی اداره، گفت: از ویژگی های مهم رفتاری و اخلاقی حضرت امام خمینی(ره)، ساده زیستی ایشان بود.

وی، با نقل سخنی از حضرت امام خمینی(ره)، افزود: حضرت امام (ره) همواره توجه مسئولان را به فرهنگ ساده زیستی جلب کرده و می فرمودند: «آن روزی که دولت ما توجه به کاخ پیدا کرد، آن روز است که باید ما فاتحه دولت و ملت را بخوانیم و آن روزی که زرق و برق دنیا پیدا شود و شیطان در بین ما راه پیدا کند و راهنمای ما شیطان باشد، آن روز است که ابرقدرت ها می توانند در ما تأثیر کنند و کشور ما را به تباهی بکشند.

این مسئول فرهنگی، ادامه داد: خصوصیت دیگر امام که لازمه رهبری و مدیریت در هر سطحی می باشد نظم و انضباط در امور است. حضرت امام در رعایت نظم و انجام منظم برنامه ها به گونه ای عمل می کرد که نزدیکان از طریق انجام هر برنامه توسط ایشان زمان را تشخیص می دادند.

رضا زاده، در خاتمه با اشاره به تفاوت بنیادی حضرت امام خمینی(ره) با دیگران رهبران جهان، تصریح کرد: استقلال امام و امتیاز و تفاوتی که در اندیشه وعمل نسبت به دیگر رهبران انقلابی و رجال سیاسی داشت، در واقع، برخاسته از شناخت او نسبت به اسلام و ایمان وی به حقانیت و کارآیی این مکتب بود.

خروج از نسخه موبایل