نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

وزیر آموزش وپرورش در جمع فرهنگیان شهریار تاکید کرد:اجرایی شدن سند تحول بنیادین طی پنج سال آینده

وزیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار از اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور طی پنج سال آینده خبر داد .

 خبر شهر به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهریار:علی اصغر فانی ،پس از افتتاح مجتمع ایرانی اسلامی شهرستان شهریار با حضور در جمع فرهنگیان این منطقه ، ضمن ابراز خوشحالی از حضور در شهرهای غرب استان به همراه کاروان تدبیر و امید ،از زحمات فرهنگیان شهرستان شهریار و به ویژه مدیریت آموزش و پرورش این منطقه تقدیر وتشکر کرد.
وی تاکید کرد : آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین نهاد فرهنگی در کشو رسالتهای فراوانی به عهده دارد که از جمله می توان به رسالت انتقال فرهنگ از نسلی به نسل دیگر ،باید ها و نباید ها ، هنجارها ،ارزشها ،آداب و عادات و ….اشاره کرد و اگر اینها را فرهنگ بدانیم در واقع آموزش و پرورش عهده دار انتقال فرهنگ کشور است .
وزیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار با تاکید بر اینکه در این انتقال فرهنگ ، معلمان و فرهنگیان نقشی بسیار موثر و تاثیر گزار دارند ،گفت : باید از زحمات تمامی همکاران که در این راه خطیر انجام وظیفه می کنند تقدیر و تشکر کرد .
وی همچنین اظهار کرد : نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین در سال 1393 آماده شده و اجرای آن از سال جاری تا سال 1399 به طول می انجامد .
فانی تاکید کرد : سند تحول بنیادین سندی مهم و ارزشمند و بالادستی برای آموزش و پرورش است که مبنای برنامه ششم توسعه در برنامه آموزش و پرورش کشور خواهد شد .
همچنین در این مراسم ،مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار ضمن خیر مقدم گویی به وزیر آموزش و پرورش شهرستان شهریار و هیات همراه ، حضور دوباره وی در منطقه شهریار را گرامی دانست و گفت : شهرستان شهریار با جمعیت دانش آموزی قریب به 130 هزار نفر و 9500 نفر همکار شاغل و بازنشسته به عنوان بزرگترین منطقه آموزشی کشور شناخته می شود .
علی ذبیحی افزود : تمامی فرهنگیان شهرستان شهریار با علم و آگاهی از تدبیر و طرح های دولت یازدهم همواره از حامیان آن به شمار رفته و بر این باورند که مشکلات معیشتی فعلی نه در دولت حاضر بلکه طی سالهای اخیر و کم شدن سهم آموزش و پرورش از درآمد ناخالص ملی بوده است که این اتفاق به طور قطع با طرح های وزیر آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید جبران خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل