نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

قدردانی گروسی از حضور حماسی مردم در استقبال از رییس جمهور

به گزارش خبر شهر حسین گروسی نماینده مردم شهریار ، قدس و ملارد  ، طی پیامی از حضور گرم وصمیمی مردم در مراسم استقبال از دکتر روحانی رییس دولت تدبیر و امید تقدیر و تشکر نمودند. متن این پیام به شرح ذیل می باشد.

                                                   بسمه تعالی

بدینوسیله ازحضور،  همراهی و همدلی  پرشور وکم نظیر شما مردم شریف و فهیم و ولایتمدار ، شهرستانهای شهریار ،قدس  و ملارد  در سفر  پرخیر و برکت ریاست محترم جمهوری اسلامی جناب آقای دکتر روحانی وکابینه دولت صمیمانه قدردانی می نمایم.

این حضور حماسی شما نشان در تحقق سال دولت و ملت، همدلی و  همزبانی که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است که  نوید بخش انجام طرحها و برنامه ها جهت توسعه شهرستانهای غرب استان تهران و رفع مسایل و مشکلات در آینده ای نزدیک را  توسط دولت خدمتگذار  شاهد باشیم.

لذا به نمایندگی از شما مردم آگاه و همراه،  از رئیس جمهور عزیز وکابینه دولت تدبیر وامید که به حوزه انتخابیه اینجانب سفر نمودند تشکر وقدردانی می نمایم.

درخاتمه از تمامی خانوادهای معزز شاهد و  ایثارگر ، مسئولان اجرایی، نظامی، انتظامی، شوراهای شهر و روستا و خصوصا فرمانداران محترم و ائمه گرانقدر جمعه و جماعات که در کنار مردم عزیز و غیور برشور این مراسم افزودند سپاسگزاری می نمایم.

خروج از نسخه موبایل