نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

انهدام باند سارقان منزل با 44 فقره سرقت در انديشه

خبر شهر -جانشين فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران از انهدام باند سارقان منزل با 44 فقره سرقت در انديشه شهريار خبر داد.

 خبر شهر به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ”افضل گلزاري” با اعلام اين خبر گفت:با وصول يک فقره پرونده سرقت منزل به پليس آگاهي ،بلافاصله بررسي موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت، با بررسي ماموران پليس آگاهي،مشخص شد که محل سکونت شاکي بر اثر آتش سوزي مغازه مجاور دچار دود گرفتگي شده و شاکي چند هفته منزل خودش را ترک کرده بود که سارقان از اين فرصت استفاده کرده و اقدام به سرقت از منزل شاکي کردند.

سرهنگ گلزاري افزود:در تحقيقات ماموران پليس آگاهي مشخص شد آخرين سرقت توسط يک دستگاه خودرو و پيکان وانت صورت گرفته است و پس از شناسايي مالک پيکان وانت، وي دستگير و در اظهاراتش گفت چهار سرنشين جوان يک دستگاه خودروي ام وي ام قصد جابجايي اثاثيه منزل را داشتند که وانت پيکان مرا کرايه کرده و به جاي کرايه خودرو، يک کارت قاليشويي به من دادند.

جانشين فرمانده انتظامي ويژه غرب استان تهران در ادامه تصريح کرد:پس از اظهارات راننده پيکان وانت مشخص شد که مالک قاليشويي همان راننده ام وي ام است،لذا ماموران پليس آگاهي با هماهنگي مقام قضائي وارد قاليشويي شده و متهم را دستگير کردند وي ابتدا منکر هر گونه سرقت شد ولي در مواجهه با اسناد و مدارک و شاکي لب به اعتراف گشوده و بيان کرد با همدستي چهار نفر از دوستانش اقدام به سرقت مي کرده است.

گلزاري افزود:با توجه به اعترافات متهم اصلي و با استفاده از منابع و مخبرين، مخفيگاه همدستانش شناسايي و ماموران پليس آگاهي با هماهنگي مقام قضائي وارد مخفيگاه متهمان شده و در عملياتي غافلگيرانه پنج نفر از سارقان را دستگير کردند.

گلزاري در پايان با اشاره به شيوه و شگرد سارقان گفت:متهم”ف-ر”منازل خالي را شناسايي مي کرده و به دامادش اطلاعات مي داده و پس از اطمينان از خالي بودن خانه اقدام به سرقت منازل کرده و لوزام سرقتي را با خودروهاي کرايه اي حمل مي کردند.

گفتني است متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي تحويل داده شدند.

 

خروج از نسخه موبایل