نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

پیام امیر ارسلان رجبی خطاب به رئیس جمهور

بارها خبر رسید که می آیی و نیامدی ، اینبار اما انگار آمدنی شدی و چشم غرب استانی که قلب این سرزمین است به جمال رویت روشن خواهد شد . هیچ کس انتظار ندارد که بیایی و گوش مسئولان منطقه را بپیچانی . از هیچ کس نخواهی پرسید که از ساعت چند منتظرت بو داه ند تا پاسخ متواضعانه مردمت را به حساب محبوبیت خویش واریز کنی . بیا که دلتنگ صداقتیم . بیا که آغوش شهرهایمان بروی تدبیرت  گشوده است . بیا که جوانه امید در دل ساکنان ملارد و قدس و شهریار لبخند می زند . نمی دانم تا کنون چنین انتظاری را تجربه کر ده ای تا بدانی دوستداران راستگویی در فراق آن چه می کشند .

انگار همین دیروز بود که بسیاری از معتقدان به گفتارت غریبانه در ستاد ها می نشستند و به نگاه کسانی که هنوز باورت نکرده بودند می نگریستند . یادمان نرفته که در زمانی که بازرگانان سیاست ، برای انتخاب  گزینه احتمالی برنده انتخابات ، مشغول محاسبه بودند ، تا چند روز قبل از جمعه زیبای عمرمان باوری به تدبیر به امیدت نداشتند و اما یاران اندکت ایستادند تا اعتدال

جمال خود را به رخ حریفان بکشند چه اندازه دلچسب بود لحظاتی که گفتی : من سرهنگ نیستم ، من حقوقدانم و چقدر مردم نجیب میهن پاکت فهیم بودند که فهمیدند که قصد تو از سرهنگ نبو دنت تحقیر سربازان رشید این سرزمین نبود ، که سالهای متمادی از عمرت را خاکریز به خاکریز و سنگر به سنگر دو شا دوششان جنگیده بودی ، رئیس جمهور عزیزم اینجا بسیارند کسانی که پس از گذشت دوسال از عمر دولت تدبیرت ، به عقلانیت حاکم بر رفتارت ایمان دارند . اینجا بسیار اندکند   کسانی که چشم بر رشادت دولتمردان سیاست خارجیت بسته اند و حاضر نیستند لبخند مسرت را بر لبان مردم ایران زمین ببینند . اینجا شهریار است ، اینجا شهر قدس است . اینجا ملارد است ، بیا که اینجا دوستانت بسیارند و بد خواهانات اندک ، بیا و با چشم خودت اطاعت مردم از ولایت در تبعیت از شعار مقام معظم رهبری در  همدلی و همزبانی مردم منطقه با دولت را به معنای واقعی کلمه ببین .

امیر ارسلان رجبی

مسئول ستاد انتخاباتی دکتر روحانی

در غرب استان تهران

خروج از نسخه موبایل