نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

رييس جمهور روز سه شنبه به استان تهران سفر مي كند/ آمادگي شهرستان هاي ملارد،قدس و شهريار براي استقبال از دكتر روحاني

سيدحسين هاشمي،استاندار تهران در جمع خبرنگاران از سفر قطعي رييس جمهور در روز سه شنبه (5 خردادماه) به شهرستان هاي قدس،ملارد و شهريار خبر داد. اختصاصي/به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني استانداري تهران،استان تهران روز سه شنبه ميزبان رييس دولت تدبير و اميد است.

استاندار تهران با اعلام اين خبر گفت:‌ فرصت مغتنمي است كه سفر كاروان دولت تدبير و اميد به استان تهران در فاصله زماني ميان دو عيد بزرگ شيعيان در ماه شعبان انجام مي شود.

وي با بيان اينكه ‌از ساعات اوليه صبح روز سه شنبه مراسم استقبال از دكتر روحاني و هيات دولت برگزار مي شود، گفت: مراسم ديدار مردمي رييس دولت تدبير و اميد با مردم شهرستان هاي ملارد،قدس و شهريار در مجموعه ورزشي شهيد ثمري كه در نزديكي سه شهرستان قرار دارد برگزار مي شود.

هاشمي با تاكيد براينكه ‌سفر رييس جمهور به استان تهران با ساير سفرهاي دولت تدبير و اميد متفاوت است گفت: معاونت اجرايي رييس جمهور براي استان تهران 4 تا 5 سفر پيش بيني كرده است و اين نخستين سفر از مجموعه سفرهاي دكتر روحاني به استان تهران است.

استاندار تهران گفت:‌توفيق استقبال از رييس جمهور در اولين سفر خود به استان تهران را مردم شهرستان هاي ملارد، قدس و شهريار دارند.

وي با اشاره به بركات سفر استاني رييس جمهور گفت:‌ در سفر دولت تدبير و اميد به شهرستان هاي غرب استان تهران علاوه بر آشنايي رييس جمهور با مسايل اين منطقه از استان، اطلاعات مختلف شهرستان هاي غرب استان در زمينه هاي سياسي، اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي در اختيار رييس دولت قرار مي گيرد.

هاشمي ادامه داد:‌سفر هيات دولت به استان موجب مي شود طرح ها و برنامه هايي كه ممكن است در بودجه هاي سنواتي به سختي گنجانده شوند با سفر رييس جمهور منظور شده  و استان تهران از بركات سفر كاروان تدبير و اميد بهره مند مي شود.

استاندار تهران با تاكيد بر لزوم اطلاعرساني گسترده سفر رييس جمهور به غرب استان تهران گفت: اميدواريم اين سفر از باشكوهترين سفرهاي استاني رييس جمهور باشد .

وي گفت:‌شهروندان شهرستان هاي قدس،ملارد و شهريار با حضور خود در انتخابات 24 خردادماه 92 حماسه سياسي آفريدند و در سفر رييس جمهور نيز محور اصلي اين سفر هستند.

استاندار تهران با اشاره به برنامه ريزي هاي انجام شده براي سفر كاروان دولت تدبير و اميد به استان تهران گفت:‌هفته گذشته جلسه مهمي با حضور رييس جمهور و اعضاي كابينه برگزار شد و در آن جلسه موضوعات مهمي در زمينه استان تهران مطرح شد.

وي افزود:‌يكي از موضوعات مطرح شده در جلسه با رييس جمهور اين بود كه سفر رييس جمهور به  استان تهران سفري شهرستاني است و برنامه ريزي ها و امور مربوط به اين سفرها برش شهرستاني داشته باشد.

هاشمي گفت:‌در سفر رييس جمهور به شهرستان هاي غرب استان علاوه بر ديدار مردمي قرار است مجموعه تجاري- اسلامي انديشه كه با معماري اسلامي در  شهر انديشه شهريار ساخته شده است توسط دكتر روحاني افتتاح شود.

به گفته استاندار تهران،بازديد از يك مجموعه بزرگ توليدي در حوزه كشاورزي،ديدار با مسئولان شهرستان قدس و برگزاري  نشست خبري رييس جمهور از جمله برنامه هاي سفر كاروان دولت تدبير و اميد به غرب استان تهران است.

 استاندار تهران افزود:‌ قرار است در پايان همه سفرهاي دكتر روحاني و هيات دولت به استان تهران، شوراي اداري استان وديدار با خانواده معظم شهدا،نخبگان،كارآفرينان،علما و انديشمندان برگزار شود.

هاشمی با بیان اینکه سامانه ارتباط مردمی سامد (سامانه الكترونيك ارتباط مردم با دولت) نیز در جریان این سفر فعال خواهد بود، در پاسخ به این سوال که آیا در این سفر مدارس این شهرستان ها تعطیل خواهد شد؟ گفت: هیچ مدرسه‌ای در این سفر تعطیل نخواهد بود.

وي در پايان، بررسي خواسته هاي عمومي مردم از جمله بيمارستان ها،تصفيه خانه هاي فاضلاب و آب شرب را از جمله موضوعاتي برشمرد كه در سفر رييس جمهور به استان تهران مطرح مي شود.

 

خروج از نسخه موبایل