نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

به همت مدیریت آموزش وپرورش شهریار افتتاح شد :پایگاه سلامت دانش آموزی شهرستان شهریار

به همت مدیریت آموزش وپرورش شهریار پایگاه سلامت دانش آموزی این شهرستان با حضور مسئولین وزارت آموزش وپرورش و بهداشت و درمان افتتاح گردید .

خبر شهر به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهریار:پایگاه سلامت دانش آموزی شهرستان شهریاردر متراژ470متر و در12 اتاق به همت مدیریت آموزش وپرورش این شهرستان افتتاح گردید.

در ابتدای این مراسم دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریارضمن عرض خیر مقدم به حاضرین از زحمات پرسنل آموزش وپرورش شهریار در جهت پی گیری وراه اندازی این پایگاه قدر دانی کرد .

درادامه این برنامه مدیرکل آموزش وپرورش شهرستانهای تهران ضمن عرض خیر مقدم و تبریک به حاضرین اظهار داشت :آموزش وپرورش با 13میلیون دانش آموز وبه ویژه شهرستان شهریار با 130هزار دانش آموز بستر مناسبی است جهت اجرا ءو بهره برداری از طرح های مختلف نهاد ها و سازمانهای کشوراست .

کمرئی با تاکید بر طرح سلامت دهان ودندان اظهار داشت :طرح سلامت دهان ودندان طرحی است ،که بین دو وزارت خانه آموزش وپرورش و بهداشت ودرمان جهت شناسایی و درمان بیمار یهای دهان و دندان دانش آموزان دوره ابتدایی به اجرا ءگذاشته شده است .

وی در پایان با بیان این موضوع که از 4منطقه تحت پوشش این طرح در کشور دومنطقه شامل آموزش وپرورش شهرستا نهای استان تهران شده است ، از آموزش ،پیش گیری ،درمان و پژوهش به عنوان 4برنامه اجرایی این طرح نام برد .

گفتنی است : این پایگاه با حضور فرماندار شهرستان ، معاونت سیاسی فرمانداری ، مدیرکل آموزش وپرورش شهرستانهای استان تهران ، ، مدیرکل دفتر امور سلامت و تندرستی وزارت آموزش وپرورش ، مدیر آموزش وپرورش شهریار ،رئیس اداره سلامت دهان ودندان وزارت بهداشت ودرمان و رئیس دفتر سلامت نوجوانان و مدارس دانشگاه علوم پزشکی و دیگر مسئولین شهرستان افتتاح گردید .

 

 

خروج از نسخه موبایل