نماد سایت پایگاه خبری تحلیلی خبرشهر

برگزاری کارگاه آموزشی مبانی مددکاری در شهرستان ملارد

 

کارگاه آموزشی مبانی مددکاری در شهرستان ملارد برگزار شد.

 خبر شهربه گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان ملارد، در این کارگاه آموزشی که با حضور حقانیان ( کارشناس امور اجتماعی استان تهران)، بتول مددی ( معاونت اجتماعی شهرستان ) تشکیل شد تعدادی از مددکاران ستاد و کلینیک  شهرستان های ملارد، قدس، شهریار، رباط کریم و بهارستان شرکت نمودند.

در ابتدای کارگاه  مرتضی قربانی (ریاست اداره) ضمن خوشامدگویی به مددکاران توضیحاتی را در خصوص تعداد مددجویان تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان ملارد، جمعیت کلی و آسیبهای شهرستان ارائه و برگزاری این دوره ها را گامی محکم در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به جامعه هدف سازمان عنوان کرد.

در این دوره آموزشی مباحثی چون : تعریف مددکاری در سال 2013، اصول مددکاری، تعریف توانمند سازی، ایجاد و سطوح توانمندسازی، مراحل توانمندسازی از دیدگاههای مختلف، شاخص های توانمند سازی، نتایج توانمند سازی و … مطرح گردید.

 

شایان ذکر است این دوره آموزشی به همت معاونت اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران و کارشناس مسئول دفتر توانمند سازی و خانواده و با همکاری معاونت اجتماعی بهزیستی شهرستان ملارد با تدریس دکتر سید محمد جوادی   برگزار و با استقبال خوبی از سوی شرکت کنندگان روبرو شد.

خروج از نسخه موبایل